Gå til innhold

Får ikke slettet en film


Anbefalte innlegg

Har en video fil i mine dokumenter som jeg ikke får sletta. Jeg markerer den og trykker "delete" men ikkeno skjer. Har prøvd å høyreklikke på den for å slette, men jeg får ikke muligheten til å slette den.

 

Jeg kan heller ikke spille av filmen (ja, den er av den litt grove sorten:P), ikke i noen av avspillingsprogrammene mine, men den ligger der som en fil og er utrolig irriterende.

 

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får sletta denne fila?

 

Mulig posten er feilposta, flytt hvis nødvendig..

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønte ikke så mye av akkurat det der..

Trykk Start->Kjør

Lim inn : regsvr32 /u shmedia.dll

Trykk ENTER.

8510270[/snapback]

 

Gjorde det, fikk at "DllUnregisterserver i shmedia.dll var vellykket"

 

Men fila er fortsatt der, er det noe mer jeg må gjøre? begynner å mistenke fila for å være en trojaner eller lignende..

 

Filen ligger ikke i noen mappe, så kan ikke prøve å slette mappa, og jeg kan ikke flytte fila heller..

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Skjønte ikke så mye av akkurat det der..

Trykk Start->Kjør

Lim inn : regsvr32 /u shmedia.dll

Trykk ENTER.

8510270[/snapback]

 

Gjorde det, fikk at "DllUnregisterserver i shmedia.dll var vellykket"

 

Men fila er fortsatt der, er det noe mer jeg må gjøre? begynner å mistenke fila for å være en trojaner eller lignende..

 

Filen ligger ikke i noen mappe, så kan ikke prøve å slette mappa, og jeg kan ikke flytte fila heller..

8510315[/snapback]

 

??

Lenke til kommentar
Gjorde det, fikk at "DllUnregisterserver i shmedia.dll var vellykket"

 

Men fila er fortsatt der, er det noe mer jeg må gjøre? begynner å mistenke fila for å være en trojaner eller lignende..

Prøv en reboot av Windows og se om du kan starte fila som normalt, og om den enda ikke virker kan du prøve å slette den.

Lenke til kommentar
Gjorde det, fikk at "DllUnregisterserver i shmedia.dll var vellykket"

 

Men fila er fortsatt der, er det noe mer jeg må gjøre? begynner å mistenke fila for å være en trojaner eller lignende..

Prøv en reboot av Windows og se om du kan starte fila som normalt, og om den enda ikke virker kan du prøve å slette den.

8514718[/snapback]

 

Har reboota, men alt er akkurat som før, jeg prøvde å gjør den Start>Kjør greia igjen, men funka fortsatt ikke, noen tips?

Lenke til kommentar

Når du prøver Delete knappen, eller du prøver høyreklikk -> slett\delete: Hva skjer? Absolutt ingenting? Eller får du opp en feilmelding ? Har hadd samme problemet selv før, men da fikk jeg opp en feilmelding som sa et eller annet, som jeg såklart ikke husker for øyeblikket ;p

Lenke til kommentar

prøv denne løsning:

 

How do I delete an "undeletable" file?

 

Open a Command Prompt window and leave it open.

Close all open programs. Click Start, Run and enter TASKMGR.EXE

Go to the Processes tab and End Process on Explorer.exe. Leave Task Manager open.

Go back to the Command Prompt window and change to the directory the AVI (or other undeletable file) is located in.

At the command prompt type DEL <filename> where <filename> is the file you wish to delete.

Go back to Task Manager, click File, New Task and enter EXPLORER.EXE to restart the GUI shell. Close Task Manager

 

( fra denne side: http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_undeletable_file.htm )

 

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...