Gå til innhold

Ekstern HDD til bruk sammen med Xbox 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, takk! :)

 

Har du en måte å kutte ned filmene på? Er ikke spesielt flink med slikt.

8547477[/snapback]

 

Ja, jeg lurer også på om noen har en bra måte å splitte .mkv filer på uten å måtte konvertere til .avi - nå som X360 støtter dette og?

 

Og Bromlexl; hvis du lager partisjoner av disken på f.eks. 100gb i FAT32 til X360 og 200gb NTFS til PC, mener du da at Xbox vil finne 100gb partisjonen og spille av alle filene på den??! Da skal jeg isåfall ha meg en sånn en!

 

(Vet noen forresten hvordan man skifter hvordan innleggene vises i forumet? Driiiit irriterende å måtte åpne opp 100 linker for å se et par linjer skrift....)

Lenke til kommentar
(Vet noen forresten hvordan man skifter hvordan innleggene vises i forumet? Driiiit irriterende å måtte åpne opp 100 linker for å se et par linjer skrift....)

8560396[/snapback]

Øverst i høyre hjørne i "forumvinduet" har du tre forskjellige lisningsmåter du kan velge mellom: Trådet, standard og lineær. Velg standard! :)

Lenke til kommentar
(Vet noen forresten hvordan man skifter hvordan innleggene vises i forumet? Driiiit irriterende å måtte åpne opp 100 linker for å se et par linjer skrift....)

8560396[/snapback]

Øverst i høyre hjørne i "forumvinduet" har du tre forskjellige lisningsmåter du kan velge mellom: Trådet, standard og lineær. Velg standard! :)

8560785[/snapback]

 

Takk! Aner ikke hvor slit det har vært:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...