Gå til innhold

Ekstern HDD til bruk sammen med Xbox 360


Anbefalte innlegg

Noen som har noen anbefalinger på plug 'n play eksterne harddisker som jeg kan bruke sammen med 360en? Den skal helst være litt liten, og romme 100gb-160gb.

 

Tror faktisk de fleste eksterne harddisker funker, men noen erfaringer hadde jeg satt stor pris på. Helst ikke mer enn 800-900kr :) Hadde forresten snust litt på denne i Prisguiden, ser ikke noen USB-kabel, men jeg regner med det er slik man kobler den opp ikke sant? :p:blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
obs til alle som tenker å bruke eksterne hardisker til konsoller. Konsollene takler bare FAT32, som er det gamle filsystemet. Å problemet med det er at det ikke kan romme filer større en 4gb. Å det er litt kjipt.

8506317[/snapback]

 

Hvilke normale filer er det som er på mere enn 4GB da? :p

Lenke til kommentar
obs til alle som tenker å bruke eksterne hardisker til konsoller. Konsollene takler bare FAT32, som er det gamle filsystemet. Å problemet med det er at det ikke kan romme filer større en 4gb. Å det er litt kjipt.

8506317[/snapback]

 

Hvilke normale filer er det som er på mere enn 4GB da? :p

8506472[/snapback]

en film i WMVHD som 360 støtter.

 

Men er en fiffig iso sperre både på 360 og PS3 med fat32 ja :whistle:

 

#edit: jeg har også 320gb versjonen av mybook. Den har jeg delt opp i en 32gb partisjon til konsoll. Og resten til Datastash.

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
Jeg har en ekstern harddisk i hus på 500gb. Jeg koblet den til 360 med noen WMW-konverte filmer. Men 360 fant på en måte ikke harddisken, det gikk ikke an å gå inn på den.

 

Er det en eller annen innstilling jeg må forandre på?

 

-

Martin

8546876[/snapback]

- FAT32 filsystem?

- Er WMV-filmene større enn 4gb?

Lenke til kommentar
Jeg har en ekstern harddisk i hus på 500gb. Jeg koblet den til 360 med noen WMW-konverte filmer. Men 360 fant på en måte ikke harddisken, det gikk ikke an å gå inn på den.

 

Er det en eller annen innstilling jeg må forandre på?

 

-

Martin

8546876[/snapback]

- FAT32 filsystem?

- Er WMV-filmene større enn 4gb?

8546914[/snapback]

 

 

Ja, det var koverterte HD-filmer, så WMW filen var på 10GB. Men gjør dette at jeg ikke engang kan gå innpå harddisken? Skulle tro det fantes noen WMW-filer på den som var mindre enn 4 GB.

 

 

 

FAT32 filsystem vet jeg ikke. hvordan sjekker jeg det?

 

Det er denne harddisken

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...