Gå til innhold

Resistance: FOM clan?

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var veldig artig i kveld også gutta! Så takk til de som stillte opp :)

9157727[/snapback]

Yeah, er enig der Mala. Brødsmula kunne varte opp med munnspill og koselig sang. Virkelig gåsehudfaktor på mye av det der. :p

Skrevet (endret)

Som sagt viss vi får til dette en gang til en dag :)

Edit : vi var 10 stk og tok det på sparket, avtalte det samma dag som vi gamet, det var ikke dårlig. takker til en hyggelig spill kveld. ;)

Endret av Zaleeeek
Skrevet (endret)

Mulig og bli med i klanen ?

Har hatt dette spillet en god stund har ikke fått med meg att dette var knall bra online før den siste tiden ... :blush:

PSN: morrade

Endret av gapps3
Skrevet

I dag kan eg med hånden på hjerte si at eg skal rava rundt på skrotfylla, men eg skal gi dere og spillet ein liten tanke underveis da ^^

Skrevet
I dag kan eg med hånden på hjerte si at eg skal rava rundt på skrotfylla, men eg skal gi dere og spillet ein liten tanke underveis da ^^

Second that ;o)

Skrevet

9159506[/snapback]

Det er (bensin)tanken som teller!

Tror jeg kan idag også jeg ja.

Skrevet (endret)

da blir det et game i dag da, siden skyene tok turen hit, og jeg sparer alkoholen jeg har igjen til en god anledning. :D

når tidspunkt blir det ? så jeg kan ta en liten oppvarming før det

Endret av Zaleeeek
Skrevet

Kan desverre ikke i dag folkens.. Så dere får klare dere uten munnspill og slikt i dag! Skal prøve å lære meg en annen sang til neste gang da! :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...