Gå til innhold

Spiderman 3 er konge


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har spilt i noen timer nå..fullført og drept..tror eg...doktor øgle..det første eg la merke til nedi kloakkene var frame rate problem...det var et stort problem..det var som natt og dag og gå inni eit rom uten røyk til et med...dette er for slapt siden x360 egentlig lett kan takle desse variablene...

 

svinginga var artig den..men som avean sier, animasjoene skulle vore skrudd ned noen hakk..

 

grafikken av new york var ganske fin den...bra bruk av lys, mykje biler og folk i gatene...time square såg ganske bra ut..

 

real time cut scenene funket greit..men det mangler liksom den siste finishen..

 

fornøyd...tja. når sandmand og goblin oppdragene kommer så blir det kansje litt artigere...

 

slossinga var litt stakkato..det var letter og kombinere combos i ps2 spillet sm2, men siden eg bare er i starten kan det hende det låses opp flere fancy combos etter kvart...

 

 

Høres konge ut! gleder meg sykt ass:)

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
Har et par spm om Collectors Edition.

 

1. Er det noen forskjell på selve spillet bortsett fra at man kan styre New Green Goblin med SIXASIS? Og kan man isåfall styre ham fritt rundt?

 

2. Hvor kan jeg kjøpe Collectors Edition, helst norsk side?

8542534[/snapback]

 

absoluttspill.no...anbefales på det varmeste...bra priser...knall service...

Lenke til kommentar

Dårlig kontroller og platt grafikk ,slåssonga er bare og trykke "x og y" , makkverk hele spillet.

Historien gjentar seg , sjeldent spill som er basert på film er bra.

Bortsett fra ridick da, men husker ikke om filmen eller spillet kom først.

Testa i 2-3 timer på xbox 360.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt i nesten 3 timer nå, og har ikke begynt på storyen enda. Synes spillet er kos, deilig å slenge seg fram og tilbake og ta små oppdrag for politiet og de forskjellige gjengene. Så jeg er i alle fall fornøyd hittil med spillet, snakker om Wii versjon.

Lenke til kommentar

Jeg har drevet å kost meg i byen, spilt i ca 4 timer. Og jeg har komt meg 18 %, men hvis du går rett på storyen og bare konser på den, så fullføres vel storyen på relativt kor tid. Men det er jo så mange andre ting å gjøre, som å collecte spidermerker og slike svarte meteoritt stener + alle gjengene og politiet du kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Jeg synes slossingen fungerer helt greit, er bare Wii versjon jeg har og har prøvd, så vet ikke hvordan det fungerer på de andre konsollene. Det som får opp adrenalinet litt når man sloss, er hvor mange points man kan klare for hver gang, og om man klarer å slå gamlerekorden ;p

De bugsa som er nevnt hittil synes jeg ikke gjør så mye, om de går gjennom biler osv. er ikke verdens undergang ( selv om at det godt kunne blitt tatt hånd om!) To ting jeg synes har vært litt irriterende hittil, og jeg snakker fortsatt om Wii versjon, er at når man for eksempel står opp på Empire State Building og hopper ned og treffer bakken ser det ut som spidey har hoppet 2 meter, og han reiser seg pent opp igjen uten noen skade. Den andre tingen er hver gang jeg har fullført et oppdrag, da kommer det en boks som sier " Mission Complete" og den er der i en 5 sekunder før den forsvinner og jeg kan fortsette. Dette er små irriterende ting Activision godt kunne tatt seg av!

8542416[/snapback]

Ok jeg har wii og skal kjøpe et nytt spill (enten Prince of persia rival sword, ssx blur eller spider-man 3) og jeg har noen spørsmål til deg.

Fortell om de bugsa som folk snakker om. Jeg har sett mange små bugs på 360 versjonene også, men det er ikke noe som ødelegger for spillet.

Hvordan er menyen er det som på 360 og på 360 er det sånn at det kommer filmer og man må trykke på knapper for å klare det, er det noe lingnende på wii??

Lenke til kommentar

Bugs funnet så langt i spillet: (6 timer uti det) (Wii-versionen)

 

Biler kjørende gjennom forbipasserende

 

Personer som går rett gjennom biler

 

Fått en jente jeg nettopp reddet stående på hodet til spiderman.. ( :p ) (om dette skjer: bare svinge deg litt omkring og ta noen saltoer.. Hun faller tilslutt av)

 

Personer som beveger seg framover uten å bevege beina i det hele tatt.

 

Spiderman blir stående i samme posisjon mitt i kamp, men samtidig bevege seg frammover gjennom luften..(?)

 

Lagging når det er mangen personer sammtidig på skjermen.

 

Kommer ikke på flere akkurat nå (tror dette var alt..)

 

Virkelig irriterende med sånn slurving. Og at de ikke har merket noen av disse bugsene før de ga det ut forstår jeg bare ikke..

 

Men ellers er Spider Man 3 på Wii virkelig noe å skaffe seg. Veldig underholdene.

Endret av jzk
Lenke til kommentar
Bugs funnet så langt i spillet: (6 timer uti det) (Wii-versionen)

 

Biler kjørende gjennom forbipasserende

 

Personer som går rett gjennom biler

 

Fått en jente jeg nettopp reddet stående på hodet til spiderman.. ( :p ) (om dette skjer: bare svinge deg litt omkring og ta noen saltoer.. Hun faller tilslutt av)

 

Personer som beveger seg framover uten å bevege beina i det hele tatt.

 

Spiderman blir stående i samme posisjon mitt i kamp, men samtidig bevege seg frammover gjennom luften..(?)

 

Lagging når det er mangen personer sammtidig på skjermen.

 

Kommer ikke på flere akkurat nå (tror dette var alt..)

 

Virkelig irriterende med sånn slurving. Og at de ikke har merket noen av disse bugsene før de ga det ut forstår jeg bare ikke..

 

Men ellers er Spider Man 3 på Wii virkelig noe å skaffe seg. Veldig underholdene.

8550259[/snapback]

En venn av meg har det til 360 og jeg vil enten ha prince of persia eller ssx blur. Vil kanskje ikke ha spider-man 3 alikavel. Tenker jeg kjøper prince of persia så til sommeren ssx blur.

Lenke til kommentar

Man må nok være litt interessert i Spiderman om man skal digge dette. Det er mye småfeil og irritasjoner, det er ikke til å komme bort ifra.

 

Ser at mange klager på kameraet (på flere forum), men hvordan skal man løse dette når SM kan krype på veggene og i taket?

Lenke til kommentar

Har spillet på ps3 og wii nå.. det er helt klart mange bugs og spillet er litt uferdig.. men spillet er ikke uten underholdningsverdi..

 

når sjokket over å se ps2 grafikk med framereate issues på ps3 og wii har lagt så seg er spillet temmelig morro :)

 

Man kunne vel ønsket at de hadde tatt seg noen måneder ekstra til å fikse opp men.. kanskje vi kan håpe på noen patcher på ps3/360 ihvertfall?

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Det er vel ikke kommet på PS3 ennå har det vel? Eller gjelder det bare PAL-regioner?

 

Ellers er jeg sånn midt på treet når det gjelder selve spillet. Veldig morro å svinge seg som Spiderman med hver arm. Kontrollen er det beste med hele spillet.

 

Ellers er historien satt dårlig sammen og finnes en del negative punkter her og der. Når det gjelder grafikken på Wii-utgaven er det ikke så gale som mange skal ha det til. Det at teksturene forsvinner skjer veldig sjeldent. Ligger vel rundt det SM2 var til Gamecube sånn ca. bortsett fra noen lyseffekter o.l.

 

Er nok helst et spill for de spesielt interesserte. Nevnte jeg det at svinge seg med kontrollene er moro? Ja ok, jeg nevner det en gang til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...