Gå til innhold

Hva skal en 20 årig, lat, WoWgærn jente gjøre?


Anbefalte innlegg

World of Warcraft spilling gone bad. Her er hvorfor.

 

Ungdomsårene går fortere enn man tror og her er jeg, ingen peiling på hva jeg skal gjøre dette året eller årene fremover, og må innrømme at jeg har blitt ganske redd jeg ikke har noen valg.

 

Jeg har aldri jobbet bortsett fra 1uke som telefonselger par år siden og det var det.

Jeg gikk Grunnkurs helse og sosial, og andre året på helsesekretær.

 

Tredje året kom jeg inn på Hjelpepleier og angret, så bytter jeg samme dagen til tannlegesekretær.

Ting så ut som de kom til å funke, jeg flyttet ut til hybel alene, og da skulle skoleåret starte, jeg var der 1 dag og jeg kunne bare ikke forsette, psykiske og hva enn grunner, likte det ikke.

 

Jeg droppet ut det året, flyttet hjem igjen og fortsatte å spille World of Warcraft.

Hele det året gjorde jeg ingenting men å spille.

Så ok, jeg fikk søkt meg inn på allmenfaglig påbygging som jeg trodde jeg klarte, vel jeg klarte det dette året helt til januar hvor jeg fikk en sammenbrudd og har ikke vært på skolen fra da.

 

Her er jeg, 20 år, uten fullført videregående, og ikke noen studiekompetanse.

 

Hvilken valg har jeg til utdanning? Jeg klarer ikke å bare være hjemme lengre, og jeg ser ikke mye muligheter med jobb med min 'utdanning' og jobberfaring.

 

Jeg har virkelig lyst å studere, noe, vet ikke hva.

Da ligger problemet i at jeg mangler den studiekompentansen.

 

Er den noen som har noe liknende erfarming eller har noen råd til meg? Anbefalinger på skoler, ting jeg kan gjøre uten den kompentansen, eller å ta den.

 

Setter pris på all hjelp

Endret av bajs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ingen ekspert, men mye mulig at WoW ikke er rette kategori for dette da det høres ut som du like gjerne kunne spilt et vilkårlig spill.

8488663[/snapback]

 

Er fullt klar over det, men jeg er desperat og gjør desperate forsøk på å få noen svar.

Dessuten er WoW den største grunnen til at jeg ikke har gjort noe med megselv de siste 2 årene. Fordi jeg bare måtte ha EPIX.

Endret av bajs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...