Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tråden om operasjon av trang forhud


Gjest Gjest :)

Anbefalte innlegg

Skal operere snart og gruer meg no helt jævlig. Har seriøse komplekser for min penis. Den er 14cm lang og 11 i omkrets og det er forsovet greit nok, men i slapp tilstand er den meget sjenerende liten. Det var ille nok å manne seg opp og gå til legen og forklare problemet samt la ham ta en titt på den, og nå skal jeg inn i en opprasjonssal naken fra livet og ned?  :ohmy:

 

Trenger sårt noen beroligende ord her.  :(

8848002[/snapback]

Da kan du berolige deg med at du skal i møte med folk som ikke ser på kroppen din som noe som er festet til deg som person, men bare et stykke kjøtt de skal bearbeide.

I demmes øyne er du bare en oppgave de skal utføre. De har garantert sett ting som du ikke engang trodde var mulig.

 

Så, du kan nok valse inn med din 14cm penis og ikke uroe deg for at de kommer til å diskutere deg under lunsjpausen senere på dagen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal operere snart og gruer meg no helt jævlig. Har seriøse komplekser for min penis. Den er 14cm lang og 11 i omkrets og det er forsovet greit nok, men i slapp tilstand er den meget sjenerende liten. Det var ille nok å manne seg opp og gå til legen og forklare problemet samt la ham ta en titt på den, og nå skal jeg inn i en opprasjonssal naken fra livet og ned?  :ohmy:

 

Trenger sårt noen beroligende ord her.  :(

8848002[/snapback]

Neida (= skal ikke gå inn noe sted, du legger deg på ei seng, får narkose, du sovner, blir trilla inn og opperert og trilla ut igjen, så våkner du påkledd i senga igjen :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_*

Er en uke siden jeg fjernet forhuden min. Og stingene har ikke falt av helt. Det klør litt og er litt ekkelt, men det er helt greit. Jeg dekker til med å surre en kompress rundt, og feste med sånn legeteip. Men der stingene har vært så ser det ut som kjøttskorper som er igjen. Er hvertfall noe hudrester som har størknet som ligger der. Vil dette forsvinne etterhvert? Stingene er jo somsagt ikke borte enda. På undersiden v/ strengen har jeg fått en sånn klump (som KAN skrapes av, men tør ikke). Den er litt mørkere, og lurer på om det er en skorpe som bare er bløt, eller om det er noe annet farlig. Jeg vet ikke hvordan det ble sydd ettersom jeg var i Narkose under operasjon. Gjør forresten veldig vondt når jeg har ereksjon. Men er heldigvis 20, så har ikke så veldige unaturlige hormoner som løper løpsk

Lenke til kommentar

Bare la alt være.. = ) alt detter av og blir normalt av seg selv = ).

 

Hehe.. burde ikke få ereksjon nei, det er smertefult =p var bare 15 år jeg, så min gikk rett opp med engang jeg så på damer på tven..hehe =p tenkte med engang "ikke få ereksjon" og da fikk jeg det selvfølgelig =p så endte opp med at jeg bare slo av tven..haha=p

Lenke til kommentar
Jeg hadde problemet når jeg var yngere, var såpass så jeg ikke fikk pissa ordentlig engang liksom  :D

8845228[/snapback]

Det er jævlig, jeg gjentar jævlig, pinlig.

Penis oppfører seg som en forbanna hageslange med spreder på tuppen, og det er et underverk å treffe do. Er det sånn du mener?

8858889[/snapback]

Det er akkurat det jeg mener ja :p

Lenke til kommentar
Gjest gjest 2k

Lurer litt på om jeg må inn å ta et lite snitt jeg også.

Har ikke noe problem med å få forhuden ned i slapp tilstand, og klarer å få den ned i erigert tilstand også, men da er det ganske smertefullt. Har prøvd å onanere med forhuden nede og kan ikke si det var veldig behagelig. Tror jeg nevner det når jeg skal inn i militæret så får de vurdere hva jeg skal gjøre der.

 

Og så et veldig dumt spørsmål(men som jeg har lurt litt på); Er det mulig å ha samleie uten å trekke forhuden ned?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest :)

Operasjonen var ikke vellykket på meg :dontgetit:

 

så nå må jeg bestille ny legetime og få en ny operasjon, forhuden er blitt viere, men får ikke trekke den tilbake, bare litt lengre enn før:(

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Hvor lenge etter omskjæringen kan man masturbere igjen? Jeg har fremdeles noen rester etter forhuden på kanten av selve penishodet. Også ser jeg fremdeles noen hvite sting? som ikke er borte enda. Går fortsatt med kompress, er det lurest å fjerne kompressen sånn at penis henger fritt i bokseren? Slik at jeg blir mer vant med den sensitive penisen, som kan "herde" den?

 

Forrige uke var et helvete. Våknet flere ganger om natten grunnet ereksjon. Lurer på hvordan man kan ronke nå som forhuden er fjernet. Den kommer jo ikke over penishodet, hva går fram og tilbake da ? Tok valget om å omskjære fordi legen sa at snitt kanskje ikke ville hjelpe fordi jeg hadde så mye forhud. jeg er 20

Lenke til kommentar
Hvordan runker man om man fjerner forhuden? :O

8892666[/snapback]

 

Skulle ikke akkurat kreve doktorat i anatomi for å forstå det.

Når man mangler forhud er hele penishodet fremme til en hver tid.

Når du ønsker å onanere blir penisen stiv, og hodet står tydelig frem. Du drar alt du kan i penisen din som du pleier å gjøre, og oppnår forhåpentligvis klimaks.

 

Jeg snakker ikke erfaring med tanke på manglende forhud, men det er vel egentlig ganske obvious. Hvorfor spør du egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...