Fiskeoppdretter Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 4-5 stykker på en gang er absolutt overkomlig, men ikke nødvendigvis lett. det kommer helt an på omstendighetene. 8560906[/snapback] Jeg har lyst til å se hvor mange ganger du tar 1v5 situasjoner 8561368[/snapback] PKM + 5 noobs = 5 kjappe kills
Joachricar Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Har vært borti noen situasjoner der jeg har tatt alle med ak-101, men med g3 har jeg ikke fått det til. Men er ikke ofte jeg kommer i 5vs1 situasjoner nå lenger. Liker meg best på karkand 16 og 32, var helst før på karkand 64.
SWAT dude... Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 jesus.. Jeg snakket om fem folk samtidig. Ikke på rad eller liknende...
MrLee Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 I den rette situasjonen er 5 på en gang overkommelig. Vanskelig (iallefall for meg) men i den rette situasjonen, overkommelig.
El Matador Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 La meg illustrere. Det er vanskelig for selv veldig erfarne spillere å ta ut spillere av det kaliber som tegningen viser.
cyberPanda Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 La meg illustrere. Det er vanskelig for selv veldig erfarne spillere å ta ut spillere av det kaliber som tegningen viser. 8565700[/snapback] tror bildet hadde vert mere realistisk om 4 av de fem hadde shock-paddles equiped.
Joachricar Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jess. Tror jeg og i tillegg til at jeg tror nok ikke jeg ville ha stått oppreist og skutt etter de uten å ha noe å gjemme meg bak.
El Matador Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jess. Tror jeg og i tillegg til at jeg tror nok ikke jeg ville ha stått oppreist og skutt etter de uten å ha noe å gjemme meg bak. 8568462[/snapback] ehm, om du proner er det jo bare enda enkele å ta deg ut.
Kjekssjokolade Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jess. Tror jeg og i tillegg til at jeg tror nok ikke jeg ville ha stått oppreist og skutt etter de uten å ha noe å gjemme meg bak. 8568462[/snapback] ehm, om du proner er det jo bare enda enkele å ta deg ut. 8568529[/snapback] hva om han croucher, mr. BF2 ekspert?
El Matador Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jess. Tror jeg og i tillegg til at jeg tror nok ikke jeg ville ha stått oppreist og skutt etter de uten å ha noe å gjemme meg bak. 8568462[/snapback] ehm, om du proner er det jo bare enda enkele å ta deg ut. 8568529[/snapback] hva om han croucher, mr. BF2 ekspert? 8568769[/snapback] Du vet at det dummeste man kan gjøre i nærkamp er prone? Croche er ikke så VELDIG mye bedre.
Kjekssjokolade Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Bruker som regelt ikke å prone i nærkamp, prøver meg på en side til side taktikk, ispredd litt crouching
Joachricar Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Proner ikke, men croucher bak div hindringer så jeg har litt tid til å kaste ut en medic pakke kjapt.
Skulebollen Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Nærkamp e de no perfekt å legge seg ned.. Om en kjem spurtande åso ser en fyr so slenge en seg ned å før en får treft bakken so e fyren dau;)
El Matador Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Nærkamp e de no perfekt å legge seg ned.. Om en kjem spurtande åso ser en fyr so slenge en seg ned å før en får treft bakken so e fyren dau;) 8577572[/snapback] Ehm, nei? Hva om fyren hopper over deg og skyter deg i hode bakfra? Hva om han hopper til siden og du ikke klarer å holde følge? Det morsomste jeg ser er folk som kaster seg ned i alle situasjoner, har aldri vært så enkelt å ta ut folk som nå
Fiskeoppdretter Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Nærkamp e de no perfekt å legge seg ned.. Om en kjem spurtande åso ser en fyr so slenge en seg ned å før en får treft bakken so e fyren dau;) 8577572[/snapback] Ehm, nei? Hva om fyren hopper over deg og skyter deg i hode bakfra? Hva om han hopper til siden og du ikke klarer å holde følge? Det morsomste jeg ser er folk som kaster seg ned i alle situasjoner, har aldri vært så enkelt å ta ut folk som nå 8577635[/snapback] I agree. I nærkamp hopper man litt, og koser seg med fienden (hvis man ikke bruker support-våpen). På lange avstander legger man seg ned for å treffe bedre
Chad Thundercock Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Bunny- jumping er noe N00bs bedriver. Derfor er det forbudt på mange servere.
MrUrge Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Bunny- jumping er noe N00bs bedriver. Derfor er det forbudt på mange servere. 8578447[/snapback] Enig, hater sånne bunny hoppere!
cyberPanda Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 jeg mener at man burde få lov til å hoppe så mye man vil etter DICE super mega nerfet hoppingen i i patch 1.2 (tror det var den i hvert fall). spillere misbrukte hoppefunksjonen i spillet og patchen fikset det, da burde alle vere fornøyde. hvis jeg ikke vil bli truffet mens jeg lader om våpnet mit kan jeg hoppe litt rundt, dette er en helt legitim måte å bruke stamina på, akkurat som man kan bruke staminaen sin til å løpe like fort som en olympisk sprinter, det er heller ikke realistisk, men spillet tilater det.
MrLee Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Lettere å treffe en bunnyhopper som uansett ikke får skyte i lufta, enn en villmann som bruker stamina fornuftig og springer i ring rundt deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå