cyberPanda Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 jeg er en god spiller jeg har masse poeng og medaljer jeg bruker unlocks i blandt jeg motbeviste akkurat påstanden din
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Kan jeg spørre hvorfor folk som spiller med unlocks ikke er like gode spillere som de som spiller uten?Selv er nesten den eneste unlocken jeg bruker DAO-12. Men uansett, hvorfor er spillere som spiller med unlcoks automatisk dårligere enn andre, utrolig tåpelig utsagn spør du meg. 8512778[/snapback] Har du noen gang sett en GOD spiller som bruker unlocks? (Da tenker jeg ikke på en person med masse poeng, rank, medaljer og alle unlocksa, nei ...) 8513026[/snapback] På meg virker det som en slags Clanspiller elitisme.. 8513061[/snapback] På meg virker det som et kompleks
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Virker mye mulig. Men det har seg nok slik at når clanspillere nedverdiger seg selv til å spille public, så bruker dem ikke unlocks for ikke å "miste skills". Derfor ser dem ned på alle andre som bruker unlocks, som prioriterer andre aktiviteter en clanbasert bf2 spilling.
Bamsemumsen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Sniperen i Gears of War, selvsagt. Skyter du en person i hodet, blir skallen på en eller annen måte ribbet for alt skinnet rundt, og skallen faller ned på bakken.
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Sniperen i Gears of War, selvsagt. Skyter du en person i hodet, blir skallen på en eller annen måte ribbet for alt skinnet rundt, og skallen faller ned på bakken. 8514466[/snapback] Du er i Battlefield delen av forumet
Chad Thundercock Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Kan jeg spørre hvorfor folk som spiller med unlocks ikke er like gode spillere som de som spiller uten?Selv er nesten den eneste unlocken jeg bruker DAO-12. Men uansett, hvorfor er spillere som spiller med unlcoks automatisk dårligere enn andre, utrolig tåpelig utsagn spør du meg. 8512778[/snapback] Har du noen gang sett en GOD spiller som bruker unlocks? 8513026[/snapback] Man er ikke Newbie fordi man spiller public. Kom dere ned fra den høye, hvite hest og begynn å bruk rasjonell tankegang. Er så luta lei den arrogante innstillingen til public. Håper virkelig ikke du sitter med forestillingen at du er mer "skillet" enn spillere som Fir3starter og Blazin.Uk. Da må jeg bare le av deg. Og disse bruker Unlocks. Bruker det MYE. Endret 1. mai 2007 av dicktator
Bamsemumsen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Sniperen i Gears of War, selvsagt. Skyter du en person i hodet, blir skallen på en eller annen måte ribbet for alt skinnet rundt, og skallen faller ned på bakken. 8514466[/snapback] Du er i Battlefield delen av forumet 8514511[/snapback] Er fullt klar over det, måtte bare få inn den urealistiske sniperen som finnes i GoW blant alt snakket om sniperene deres og unlocking eller hva faen.
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Sniperen i Gears of War, selvsagt. Skyter du en person i hodet, blir skallen på en eller annen måte ribbet for alt skinnet rundt, og skallen faller ned på bakken. 8514466[/snapback] Du er i Battlefield delen av forumet 8514511[/snapback] Er fullt klar over det, måtte bare få inn den urealistiske sniperen som finnes i GoW blant alt snakket om sniperene deres og unlocking eller hva faen. 8514532[/snapback] Det var virkelig unødvendig
wannabegamer Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 hyggelig at et uskyldig spørsmål om sniper-riflene i BF utløste så mange reaksjoner. hvorvidt det ene våpenet er bedre enn et annet, og hvorvidt de "beste" spillerne" ikke bruker unlocks vil ikke jeg legge meg opp i her. Jeg vil likevel oppfordre de av dere som har bidratt i debatten til å komme med deres vurderinger av det beste kit'et, og hvorfor (snakker altså om BF2/SF)? Det i seg selv kunne selvfølgelig vært en egen tråd, men jeg føler det er på sin plass å dreie debatten over på kit aspektet. Dette er en finfin mulighet for meg (og andre nybegynnere) å få en mest mulig nyansert vurdering av de mulighetene/begrensningene som ligger i de forskjellige kit'ene. Håper dere har gode kommentarer.
SWAT dude... Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 G36E: ObjectTemplate.fire.roundsPerMinute 900 ObjectTemplate.ammo.reloadTime 3.8 ObjectTemplate.deviation.setFireDev 2.5 0.17 0.05 ObjectTemplate.deviation.minDev 0.25 ObjectTemplate.deviation.setTurnDev 0 0 0 0 ObjectTemplate.deviation.setSpeedDev 1 0.2 0.2 0.15 ObjectTemplate.deviation.setMiscDev 3 1.5 0.05 ObjectTemplate.deviation.devModStand 1.5 ObjectTemplate.deviation.devModCrouch 1.3 ObjectTemplate.deviation.devModZoom 0.8 ObjectTemplate.weaponHud.deviationFactor 5 ObjectTemplate.weaponHud.maxVisualDeviation 23 ObjectTemplate.weaponHud.minVisualDeviation 2 M16: ObjectTemplate.fire.roundsPerMinute 900 ObjectTemplate.ammo.reloadTime 4.375 ObjectTemplate.deviation.setFireDev 2 0.2 0.05 ObjectTemplate.deviation.minDev 0.3 ObjectTemplate.deviation.setTurnDev 0 0 0 0 ObjectTemplate.deviation.setSpeedDev 1 0.2 0.2 0.1 ObjectTemplate.deviation.setMiscDev 3 1.5 0.05 ObjectTemplate.deviation.devModStand 1.5 ObjectTemplate.deviation.devModCrouch 1.3 ObjectTemplate.deviation.devModZoom 0.8 ObjectTemplate.weaponHud.deviationFactor 5 ObjectTemplate.weaponHud.maxVisualDeviation 20 ObjectTemplate.weaponHud.minVisualDeviation 2 --------- Å FY FAEN!1 G36E ER JÆVLA MYE BEDERE EN M16!1!!1
cyberPanda Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Det i seg selv kunne selvfølgelig vært en egen tråd, men jeg føler det er på sin plass å dreie debatten over på kit aspektet. Dette er en finfin mulighet for meg (og andre nybegynnere) å få en mest mulig nyansert vurdering av de mulighetene/begrensningene som ligger i de forskjellige kit'ene. 8516269[/snapback] det er jo ikke noe vits å diskutere engang. medics er selvfølgelig det beste kittet siden de har det beste (eller et av de beste våpnene) + medbags + evnen til å bringe folk tilbake fra de døde. dette gjelder selvfølgelig hovedsaklig når man spiller inf. når man spiller med hardware er selvfølgelig enginear best siden de kan reparere sine egene og andres kjøretøyer + legge ut one-shot anti-tank miner.
MrLee Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 G36E:ObjectTemplate.fire.roundsPerMinute 900 ObjectTemplate.ammo.reloadTime 3.8 ObjectTemplate.deviation.setFireDev 2.5 0.17 0.05 ObjectTemplate.deviation.minDev 0.25 ObjectTemplate.deviation.setTurnDev 0 0 0 0 ObjectTemplate.deviation.setSpeedDev 1 0.2 0.2 0.15 ObjectTemplate.deviation.setMiscDev 3 1.5 0.05 ObjectTemplate.deviation.devModStand 1.5 ObjectTemplate.deviation.devModCrouch 1.3 ObjectTemplate.deviation.devModZoom 0.8 ObjectTemplate.weaponHud.deviationFactor 5 ObjectTemplate.weaponHud.maxVisualDeviation 23 ObjectTemplate.weaponHud.minVisualDeviation 2 M16: ObjectTemplate.fire.roundsPerMinute 900 ObjectTemplate.ammo.reloadTime 4.375 ObjectTemplate.deviation.setFireDev 2 0.2 0.05 ObjectTemplate.deviation.minDev 0.3 ObjectTemplate.deviation.setTurnDev 0 0 0 0 ObjectTemplate.deviation.setSpeedDev 1 0.2 0.2 0.1 ObjectTemplate.deviation.setMiscDev 3 1.5 0.05 ObjectTemplate.deviation.devModStand 1.5 ObjectTemplate.deviation.devModCrouch 1.3 ObjectTemplate.deviation.devModZoom 0.8 ObjectTemplate.weaponHud.deviationFactor 5 ObjectTemplate.weaponHud.maxVisualDeviation 20 ObjectTemplate.weaponHud.minVisualDeviation 2 --------- Å FY FAEN!1 G36E ER JÆVLA MYE BEDERE EN M16!1!!1 8516924[/snapback] Det eneste jeg kan tenke meg er at G36E er bedre på burst enn M16 (bruker så og si aldri burst uansett)
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det i seg selv kunne selvfølgelig vært en egen tråd, men jeg føler det er på sin plass å dreie debatten over på kit aspektet. Dette er en finfin mulighet for meg (og andre nybegynnere) å få en mest mulig nyansert vurdering av de mulighetene/begrensningene som ligger i de forskjellige kit'ene. 8516269[/snapback] det er jo ikke noe vits å diskutere engang. medics er selvfølgelig det beste kittet siden de har det beste (eller et av de beste våpnene) + medbags + evnen til å bringe folk tilbake fra de døde. dette gjelder selvfølgelig hovedsaklig når man spiller inf. når man spiller med hardware er selvfølgelig enginear best siden de kan reparere sine egene og andres kjøretøyer + legge ut one-shot anti-tank miner. 8517167[/snapback] Spiller mest inf-only, å jeg spiller rimelig mye med support. Av den enkle grunn at jeg da har evig med granater, pluss våpen som "aldri" trenger å reloade. Ja medicen er flott, men jeg må bare si at det virker som supporten er undervurdet i den store sammenhengen. Spiller for øvrig mye engin på inf only, USMC hagla er det beste som har skjedd meg G36E:ObjectTemplate.fire.roundsPerMinute 900 ObjectTemplate.ammo.reloadTime 3.8 ObjectTemplate.deviation.setFireDev 2.5 0.17 0.05 ObjectTemplate.deviation.minDev 0.25 ObjectTemplate.deviation.setTurnDev 0 0 0 0 ObjectTemplate.deviation.setSpeedDev 1 0.2 0.2 0.15 ObjectTemplate.deviation.setMiscDev 3 1.5 0.05 ObjectTemplate.deviation.devModStand 1.5 ObjectTemplate.deviation.devModCrouch 1.3 ObjectTemplate.deviation.devModZoom 0.8 ObjectTemplate.weaponHud.deviationFactor 5 ObjectTemplate.weaponHud.maxVisualDeviation 23 ObjectTemplate.weaponHud.minVisualDeviation 2 M16: ObjectTemplate.fire.roundsPerMinute 900 ObjectTemplate.ammo.reloadTime 4.375 ObjectTemplate.deviation.setFireDev 2 0.2 0.05 ObjectTemplate.deviation.minDev 0.3 ObjectTemplate.deviation.setTurnDev 0 0 0 0 ObjectTemplate.deviation.setSpeedDev 1 0.2 0.2 0.1 ObjectTemplate.deviation.setMiscDev 3 1.5 0.05 ObjectTemplate.deviation.devModStand 1.5 ObjectTemplate.deviation.devModCrouch 1.3 ObjectTemplate.deviation.devModZoom 0.8 ObjectTemplate.weaponHud.deviationFactor 5 ObjectTemplate.weaponHud.maxVisualDeviation 20 ObjectTemplate.weaponHud.minVisualDeviation 2 --------- Å FY FAEN!1 G36E ER JÆVLA MYE BEDERE EN M16!1!!1 Lol?<-er på gaming delen av forumet, kan bruke den nå
Jaukim Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 (endret) offtopic warning: Støtter at G36E er bedre enn M16, jeg spiller med unlocks og er ikke en "dårlig" spiller for det, man ville blitt gal om man bare hadde så lite våpen å velge mellom om man bare kunne velge de "standarde" våpen'e, jeg liker å ha noe å velge mellom men ofte spiller jeg med de standard våpen. Og han som ligger på topp i bf2 stats spiller garantert med Unlocks, eller så ville han vel blitt lei. Det har noe med følelser og realiteten på våpenene på ekte har G36E kraftigere kaliber enn på en valig M16 (.223), dette skuddet kan ikke skyte gjennom ting så mye som en 308 (AK og G36, ag), men jeg vil påstå at M16/223 (m16 skudd) er mye mer presist på langhold enn en G36, AK suger i forhold. Det å bruke M16 som sniper rifle kan vere en god ting, men vi bruker jo også å snipe på flere km avstand i bf2, fks wake island som har store avstander og sikt, jeg tok en båt i fart en gang på denne (ca) avstanden, noe som jeg aldri kunne ha gjort med en M16. Men nett nå spiller jeg bare med assault og skal spille til jeg får veteran, jeg spiller sjeldent med Unlock's, men det er kjekt å ha noe å velge gjennom. Men M16 er en av mine favoritt våpen på ekte, så jeg har ikke noe i mot M16.m4 Endret 2. mai 2007 av Ljå
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 offtopic warning: Det har noe med følelser og realiteten på våpenene på ekte har G36E kraftigere kaliber enn på en valig M16 (.223), dette skuddet kan ikke skyte gjennom ting så mye som en 308 (AK og G36, ag), men jeg vil påstå at M16/223 (m16 skudd) er mye mer presist på langhold enn en G36, AK suger i forhold. 8520747[/snapback] I spill eller virkelighet, må bare spørre siden du blander inn "på ekte har".
Jaukim Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 (endret) I spill eller virkelighet, må bare spørre siden du blander inn "på ekte har". vel jeg blandet inn litt virklighet og spill, beklager. det må jo føles ekte og realistisk og da, men i spillet er fortsatt G36E best, men ingen av de kan skyte gjennom ting så jeg trur jeg skreiv fortere enn jeg tenkte, men det er jo feil på spillet, at alle våpen er så Nøyaktive jeg kunne en gang snipe med en pistol, men jeg spiller med assault og da kan jeg liksågodt spille med M16. Endret 2. mai 2007 av Ljå
El Matador Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Spiller mest inf-only, å jeg spiller rimelig mye med support. Av den enkle grunn at jeg da har evig med granater, pluss våpen som "aldri" trenger å reloade. Ja medicen er flott, men jeg må bare si at det virker som supporten er undervurdet i den store sammenhengen. Spiller for øvrig mye engin på inf only, USMC hagla er det beste som har skjedd meg 8520456[/snapback] Vær Medic, drep supportfyren, plukk opp kittet, kast ut en ammobag, ta tilbake medickitet. Easy as Dell.
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 I spill eller virkelighet, må bare spørre siden du blander inn "på ekte har". vel jeg blandet inn litt virklighet og spill, beklager. det må jo føles ekte og realistisk og da, men i spillet er fortsatt G36E best, men ingen av de kan skyte gjennom ting så jeg trur jeg skreiv fortere enn jeg tenkte, men det er jo feil på spillet, at alle våpen er så Nøyaktive jeg kunne en gang snipe med en pistol, men jeg spiller med assault og da kan jeg liksågodt spille med M16. 8520872[/snapback] Den fysiske motoren i BF2 er litt gammeldags, som i for eksempel 1942, der man kunne bombe telt som stod rundt omrkring uten at dem tok skade. Man kan skyte gjennom bølgeblikkgjerdene, blant annet, på bf2
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Spiller mest inf-only, å jeg spiller rimelig mye med support. Av den enkle grunn at jeg da har evig med granater, pluss våpen som "aldri" trenger å reloade. Ja medicen er flott, men jeg må bare si at det virker som supporten er undervurdet i den store sammenhengen. Spiller for øvrig mye engin på inf only, USMC hagla er det beste som har skjedd meg 8520456[/snapback] Vær Medic, drep supportfyren, plukk opp kittet, kast ut en ammobag, ta tilbake medickitet. Easy as Dell. 8520880[/snapback] Evt vær supporten, drep medicen, revive friendly foes, kast ut medicbags, ta tilbake supportkit. Spiller gjerne i den rekkefølgen jeg, men i det siste har jeg spilt mye mindre support enn før, nesten ingenting faktisk. Btw: Du slutten den diskusjonen om gode spillere vs unlocks osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå