Toska92 Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 (endret) Skal kjøpe meg ett ps3-spill på videogamesplus.ca, og vil ha ett godt 2-player spill. Har til 7 mai å bestemme meg, da jeg vil ha det i posten før 13.mai. Om noen vet noen spill med bra singel-player i tillegg til 2-player, så er det bra. Jeg tenkte på Fight Night: Round 3, men fins det noen bedre(eventuelt morsomere)? Endret 27. april 2007 av Toska92
DP Rusher Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Ville kjøpt Fight Night jeg. Det er meget bra.
Bebeluv Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Resistance:FOM viss du liker fps på konsoll. NBA Homecourt viss du liker litt overdrevet basket, men er fortsatt kjempe fresht spill. Fight Night 3 er greit spill. Sjukt bra grafikk men jeg syns spillet er litt dødt da det er så treigt og man kan liksom ikke klikke løs. Virtua Fighter 5 viss du liker slossing med konsentrasjon i forhold til Tekken serien, Disse er de spillene jeg har hatt og har, alle disse har 2player men jeg syns Resistance er mest for penga da man kan spille coop på storyen og vs.+ en god internett del, men det er ikke 2player på online
Toska92 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Skrevet 27. april 2007 Mye bra der. Noen bra spill som kommer ut i begynnelsen av mai?
Bebeluv Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 ikke som har 2 player trur jeg. Pirates of Caribean: At world end elr hva det heter kommer 22 mai trur jeg. Spiderman 3 kommer ganske så snart starten av mai. men som sagt ingen av dem har 2 player trur jeg
KayAU Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Synest ikkje Fight Night er so bra på tospelar... Eg foreslo nokre spel med tanke på tospelar her. Ellers skal vel "Calling all cars" komme til PS3 Store om ikkje so lenge, trur det skal vere veldig bra. Kay
vegavnil Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Gleder meg til saints row jeg, 18 mai:) likte det jeg så på xbox.
Toska92 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Fight Night er bestill, men bare kom med forslag, om det er andre som tenker på det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå