Gå til innhold

Noen som har ein "buddy" kode til LOTR ledig ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heisann!

Så at han oppenfor meg skrev at du burde gi den til den som skriver etter ham. Har sendt deg PM også Aradin (:

Håper på å få den, prøver å finne et annet spill istedenfor WoW som jeg begynner å gå lut lei av

Endret av Hydron
Skrevet
har en buddy key om noen trenger, første som sender PM

8850452[/snapback]

key sendt til "Krattlusker" fikk PM av han 13:42. beklager til resten av dudesa

Skrevet

Siden flere har fått tak i buddey key's nå men ikke 100% sikker på hvor de får tak i spillet velger jeg å bumpe dette. Tviler Moderator har noe imot

Også flere som har problemer med at confermation mail aldri når frem etter å ha laget en account. Dette skjer med Hotmail brukere. Gå inn på Spam filter options og skru filterer HELT av. Derreter prøver du å logge deg inn på accounten der du lagde den. Du vil så få en beskjed om at accounten ikke er aktivert å at du må sende en confermationmail til. gjør det og Voila!

Laster nå herfra: http://lotro-vip.arcor-online.net/LOTRO112/ Håper det er riktig :/

8643224[/snapback]

Legg alt i samme mappe, så kjører du bare instalasjonen etterpå...

når alt er gjort og du prøver å starte spillet gjør du dette:

Footy:

Found this in another Forum and it works great!

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>

<configuration>

<system.windows.forms jitDebugging="true"/>

<startup>

<requiredRuntime version="V1.1.4322" safemode="true"/>

<supportedRuntime version="V1.1.4322" />

</startup>

<appSettings>

<add key="Launcher.DataCenterService.GLS" value="http://lotroeugls.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" />

<add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/>

<add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/>

<add key="Product.DocumentFolder" value="The Lord of the Rings Online"/>

<add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/>

</appSettings>

</configuration>

Search the "TurbineLauncher.exe.config" in the LOTR Folder. And delet all inside an paste this inside. (sry for my english, i hope it works for you)

Bare trykk continue etter du har gjort dette så laster patchen av seg selv :) Står i full firsprang her nå.

Må bare finne ut av hvordan jeg får lagt til buddy key nå da.

8646220[/snapback]

Så lager du account HER

8659298[/snapback]

Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg en sånn kode.

Har sett på screens og jeg har hørt at spillet skal være velding underholdende.. :dribble:

Skrevet

Jeg er interessert i en kode til LOTR.

Trenger et nytt spill om dagen, det blir nok innkjøp av LOTRO hvis jeg liker det under trial.

Skrevet

Hiver meg på her jeg også..

Har lastet ned og installert klient samt alle oppdateringer. Skulle jeg være så heldig å få en buddy key så er jeg klar.

På forhånd takk;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...