Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Huden grodd fast på penis


Gjest Gjest_Jarle_*

Anbefalte innlegg

Det har alltid vært slik. Når jeg tar på alt som kommer til syne når jeg drar huden tilbake er utrolig følsom. Og en blowjob er ikke ønskelig.

8478703[/snapback]

 

Skal da være følsom der.

Man skal da ikke ta ut pekk hue og gni det i henda, klarer iallefall ikke jeg..

 

BJ er da alltid velkommen ?

 

## Innlegg kortet ned av moderator, flere sitater inni hverandre er fjernet. ##

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jarle_*
Skal da være følsom der.

Man skal da ikke ta ut pekk hue og gni det i henda, klarer iallefall ikke jeg..

8478721[/snapback]

 

Når jeg bruker intimsåpe på penishode så pleier jeg å ta å gni det litt med hendene..det er følsomt ja men ikke såååå følsomt..

 

## Innlegg kortet ned av moderator, flere sitater inni hverandre er fjernet. ##

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Det er vanlig at det er veldig følsomt på penishodet. Noen er mer følsom enn andre. Samme som hos jenter; noen er mer følsomme rundt klitorisområdet og på klitoris enn andre.

 

Det er nok litt tilvenning også. Hvis man har mye friksjon mot et område, kan man bli mer herdet. Men jeg kan ikke skjønne at noen ønsker å bli herdet mot slikt. Det må jo være greit når man skal ha sex? :) Blowjob kan være en god opplevelse for de fleste hvis det gjøres riktig. Husk å be jenta holde tenna unna, og ikke bruke den ru siden av tunga mot penishodet.

Lenke til kommentar
Assa jeg får direkte vondt ved at hendene gnur langs "innsidehuden"

 

Det svir ikke, men gjør veldig ømvondt.

8478899[/snapback]

Har du på noen måte trang forhud?

Hvis det er faktum kan det gjøre utrolig vondt dersom penis er erigert og forhuden er trukket tilbake til tross for tranghet.

 

Som tilleggskommentar vil jeg bare si at det er et helvete å ha smerter i penis, finnes ikke noe værre i hele verden. Blir svimmel bare av å tenke på det i grunnen :thumbdown:

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar
Nei, er det ikke den strengen han snakker om da? Den skal hvertfall være der. Den kan være ganske stram hos noen (som meg...men jeg fikset det helt aleine...jævlig med blod...ikke spør). Gå til legen.

8477387[/snapback]

 

En bekjent av meg opplevde det samme.

 

Det skjedde under et samleie, der jenta var veldig trang. Masse masse blod.

Lenke til kommentar
Assa jeg får direkte vondt ved at hendene gnur langs "innsidehuden"

 

Det svir ikke, men gjør veldig ømvondt.

8478899[/snapback]

Har du på noen måte trang forhud?

Hvis det er faktum kan det gjøre utrolig vondt dersom penis er erigert og forhuden er trukket tilbake til tross for tranghet.

 

Som tilleggskommentar vil jeg bare si at det er et helvete å ha smerter i penis, finnes ikke noe værre i hele verden. Blir svimmel bare av å tenke på det i grunnen :thumbdown:

8480084[/snapback]

 

Trang forrhud + kort streng... Hva har det med å være øm?

 

Når jeg vasker er jeg oftest ikke i giv-akt, men det gjør vondt uansett.

 

Jeg kan ikke tenke på hvordan de blir om jenta setter hendene sine rundt penis når huden er trukker tilbake å har ru tunge...

 

Å munnsår kommer ikke på tale, av flere grunner.

Lenke til kommentar

Regner med at penishodet ditt ikke har løsnet fra forhuden enda, høres slik ut iallefall. Tror jeg hadde liknende før puberteten eller i starten av den. Det går bort, er bare å dra litt og litt så løsner hodet fra huden etterhvert, men det kan blø! :S Beste er å vente til den løsner av seg selv. Hodet altså ;)

Lenke til kommentar
Trang forrhud + kort streng... Hva har det med å være øm?

8481466[/snapback]

Hvis du har trang forhud, men allikevel klarer å trekke den tilbake, kan det oppstå et tilfelle som heter paraphimose. Les mer på internett eller noe.

"Innsidehuden" eller hva jeg skal kalle den blir på en måte "bretta" helt feil, og den blir følsom som et helvete. Jeg hadde det greiene der, og jeg kunne knapt gå.

Men nå orker jeg ikke skrive mer om akkurat det, for det er ikke noe kult. :thumbdown:

 

Lykke til hvertfall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...