Gå til innhold

Dimmu Borgir live på sentrum scene 06.11.07


SlevenMek

Skal du på konserten?  

25 stemmer

  1. 1. JA! :D

    • Ja
      11
    • Nei
      13
  2. 2. Lyst til å være med på treff før konserten?

    • JA! SIGN ME UP
      7
    • Ja..men jeg er litt redd å trenger overtalelse
      3
    • Nei: jeg et kjedelig menneske som ikke gidder.
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
After all these festivals shows, I noticed from your website that you will come back to Finland on November 1st, this time together with Amon Amarth. I may suppose that you will have a whole different set list for that upcoming tour then, am I right?

 

Yeah, we are going to change the set list for that leg of the tour. We are gonna play more songs off this latest album. What we are doing right now on this tour, we only play like 2-3 new songs and we try to do like a festival thing with a couple of songs from each of our albums we have done. But for the upcoming European tour I think we´ll play at least 4-5 new songs off IN SORTE DIABOLI.

 

http://www.metal-rules.com/zine/index.php?...d=938&Itemid=60

 

Intervju med Shagrath den 20. Juni, anbefales. :)

Lenke til kommentar
Jeg skal på Dimmu hvertfall med to venner, kanskje møte noen andre som jeg kjenner fra Wrestlingforumet.net =). Håper Dimmu spiller noe fra de første skivene sine "For all tid" og "Stormblåst" siden jeg er mest fan av det gamle de har laget.

9210153[/snapback]

De har vel ikke spilt noe fra de to første albumene på mange år, så tviler det blir no av nå heller. Hurra sier nå jeg ;)

 

Siden de skal spille flere sanger fra In Sorte Diaboli hàper jeg de spiller The Invaluable Darkness. Elsker clean-vokalen til Vortex pà den.

9210602[/snapback]

Mm. Håper på The Chosen Legacy, The Sacrilegious Scorn, The Sinister Awakening, The Invaluable Darkness og The Foreshadowing Furnace fra ISD. Men er clean-vokalen til Vortex like god live som på albumene?

Lenke til kommentar
Mm. Håper på The Chosen Legacy, The Sacrilegious Scorn, The Sinister Awakening, The Invaluable Darkness og The Foreshadowing Furnace fra ISD. Men er clean-vokalen til Vortex like god live som på albumene?

9211946[/snapback]

 

Hàper det. Sà pà DVD'en som fulgte med albumet. Der ser man et klipp av at Vortex spiller inn litt clean vokal. Det höres ikke altfor bra ut nàr han synger helt aleine. Hàper bare at ikke stemmen hans er altfor mixa pà. Det jeg er mest spent pà er gjestetrommisen og hvordan scena vil se ut/pyroeffekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...