Gå til innhold

Tråden om merkelige opplevelser i fylla


MrLuni

Anbefalte innlegg

Første gangen jeg var ordentlig full.

Var en fotballcup her, og jeg og en kompis hadde "bøffa" ei flaske tyrker som lå oppi en trapp.

Eieren som forøvrig var ei jente, fant ut at vi hadde bøffa den, men det var ikke før etter jeg hadde styrta halve flaska :p Steike å god den tyrkeren var...

Men det endte med at hun nesten julte meg opp... knakk brillene mine, og prøvde å dytte meg ned en trapp, og slo et par ganger :p

første og sisste gang jeg har fått juling av ei jente. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker at jeg våknet opp med en skulder ute av ledd, klissvåt og på ett rom jeg aldri hadde sett før... og med en tom 75cl Bacardi Superior flaske sidenav meg... husker ikke en dritt!!

75cl Bacardi på 1,5 time er skummelt! :ph34r:

 

Jeg hadde slokna kl 11 eller noe (begynte og drikke kl 9 ca), da skulle vennene mine bære meg ned i første etasje for og få liv i meg, men de mista meg ned trappa i stede...

Vel nede så lempa de meg ut i hagen og fortsatte med "oppveknings-prosedyren" som de så fint kalte det... nemlig hageslange + nedi bukse må da være = Våken Lakus.. men neida...

 

Da lot de meg ligge der i en time eller to før de skulle løfte meg opp trappa igjen, hvor de mista meg igjen pga jeg var våt osv...

 

Og masse andre ting/detaljer jeg ikke orker og skrive.. ettersom det var mye.... les startet av innlegget igjen hvis du vil vite hvordan det vår og våkne opp...

Lenke til kommentar

Har ikke gjort så mye merkelig, ikke som jeg veit om i hvertfall.. Men har fått med meg noen ting jeg syntes var litt små rart ..

 

En gang jeg var på fest hos en kompis stod det en sovesoffa i stua. En eller annen kødd tok å åpna opp sofaen, spydde inni den og lukka den igjen. Ske love deg kompisen min ble overaska når han sku legge inn en pute i sofaen dagen etter.

 

For noen uker siden hadde samma kompisen grill fest. Utpå kvelden var grillen såklart kald og alt kullet var brukt opp. Så fant en genial type ut at man kunne dynke pølsene i tennveske, tenne på og så spise de etter en liten stund.. Det er nok veldig sunt! :ermm:

 

Ellers er det ikke noen merkelige ting som har skjedd bortsett fra typiske ting som fyllekjøring, barbering av folk, spying osv..

 

Hadde foresten litt uflaks natt til første mai( i år):. En type som var litt eldre en meg hadde på seg et belte med opptrekker på baksiden av beltespenna. Jeg spurte seff om han kunne stå rolig så jeg fikk åpna en pils. uheldigvis sprutet den over som bare helsike når den ble åpna. Fyren fikk omtrent en halv pils ned i buka og på tshorta.. :D

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hadde en aaaltfor fuktig fylla her for et par uker siden. Da jeg ankom festen hadde jeg både briller og jakke. Jakka slengte jeg fra meg i et eller annet rom, og brisen som jeg var fra før, så begynte jeg å hive innpå sprit og øl og det som verre var. Det neste som skjer er at jeg våkner opp, fullt påkledd hjemme i min egen seng. Jeg mangler både briller og jakke. Great, dette var ikke akkurat billige ting som forsvant.

 

Fikk jakken tilbake, den lå igjen på festen. Brillene gikk det derimot et par uker før jeg fant igjen. De hadde jeg glemt igjen hos en kompis som hadde hentet meg den natten. Han hadde funnet meg tuslende alene (merk funnet, jeg hadde ikke ringt han) et godt stykke fra festen. Han plukket meg opp, kjørte meg hjem til han, og la meg til sengs der så jeg fikk sove et par timer mens han var sjåfør. Så, når klokken var rundt 6 fikk han vekket meg på et eller annet vis, og kjørt meg hjem. Alt dette husker jeg ikke en dritt av selv, dette har jeg blitt fortalt.

Lenke til kommentar

For noen år siden da jeg var på klassetur (10. klasse), var vi i Spania og bodde i spanske familiers hus.

Første kvelden vi var der ble jeg med jenta som jeg bodde hos ut på byen for å dra på et diskotek :p

Før vi dro på diskoteket var vi ute i en bakgate der det var ganske mange spanske folk + 2 andre fra klassen min.

Det hele endte med at jeg og en annen i klassen drakk for mye og så fikk vi ikke gå inn på diskoteket :/

I stedet måtte vi gå sammen med noen av de spanske folkene som vi bodde hos rundt omkring i gatene..

Og til slutt sovna(blackout) vi der x) Da jeg våknet igjen var jeg inne på et sykehus, men ikke for pumping, vi hadde fått vitamin sprøyte i ræva ^^

 

Etterpå ble vi kjørt hjem til familiene som vi bodde hos, og jeg kan tenke meg at de fikk ett ganske dårligt inntrykk av oss >.<

Dagen etterpå måtte vi forklare oss for lærerene, noe som ikke var så veldig gøy siden vi hadde fått beskjed om å ikke drikke alkohol da vi var der.

 

 

Vi måtte også kjøpe blomster til den familien som vi bodde hos får å be om unnskyldning for denne hendelsen og for at de tok seg av oss :)

Lenke til kommentar

Var på Bornholm for et par uker siden. Ble ganske så full etterhvert. Først satt vi på en bar. Jeg sjekket mobilen for å finne ut hvordan det hadde gått mellom VIF og Viking. Siden VIF tapte, endte det med en meget emosjonell stund. Jeg satt på baren og grein, noe som er veldig pinlig når jeg tenker på det i ettertid.

 

Etterpå når vi gikk hjemover, det var storm på sjøen og vannet kan ikke ha holdt mer enn 4-5 grader, bestemte jeg mer for å stå på henda på kanten av brygga. Kompisene mine rakk ikke stoppe meg før jeg vippet over. Heldigvis sto det en båt på nedsiden der. Jeg visste ikke at den sto der, men jeg skal prise meg lykkelig over det. Hadde jeg falt uti hadde det ikke vært noen måte og komme seg opp på og vannet var iskaldt. Jeg var nok heller ikke veldig svømmedyktig i den tilstanden. Det hører med til historien at jeg knakk et flagg når jeg falt i båten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Mista jomfrudommen min da jeg var 15, altså 1 uke siden til ei jeg aldri hadde møtt før i skogen.

Jenta hadde annen hudfarge, alstå svart og mensen itillegg. Vi hadde sex i skogen.

 

Våknet til en kompis som fortalte jeg hadde lagd historie og en blodig bukse samt underbukse pluss rød lovestick. Hehe, vanvittig kveld. Drikking fra glassvase, blackouts og hele pakka!

 

Kunne skreve bok.

 

Det verste var at planen var at meg og en venn skulle bare spille gta sammen og overnatte.

Glad det ble endringer.

Lenke til kommentar

Ølbriller mang en gang.

 

Siste gangen jeg rota meg bortpå tungsprit (lettvekter) stod jeg på den lokale puben og i det jeg blunket våkna jeg opp på et murgolv uten noen anelse om hvor jeg var. Hadde tydeligvis prestert å blitt med ei på en timeslang biltur for så en halvtime ferge. Endte opp på et nach hvor jeg slukna på vei fra do.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...