PantZman Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Ta en titt. Ser vel bra ut hittil. 8474281[/snapback] Ja. "Added November 03, 2006"
Yama Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 tror jeg har sett denne filmen før... syns fortsatt at de løper rart da men... Bare jeg snart får en Beta Key så skal jeg nok ikke klage...
Amento Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Jeg må nesten si at jeg er litt skeptisk til AoC... Ikke grill meg for det da! Altså, greia er det at jeg så Anarchy Online, det så spikkelig rått ut. Spilte det og grafikken skuffa skikkelig. Så Dreamfall og det så også utrloig vakkert ut. Spilte og ble skuffa (Både av grafikk og av enmajor bug her da...) Er liksom litt skeptisk siden jeg ikke ser bort ifra at det samme skjer igjen. Men selvfølgelig, gleder meg og skal selvfølgelig prøve det
mESA Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 LOTR O > AoC Min mening, liker universet til lotr, men kan godt hende AoC er bedre gjennomført og blir bedre.
DNA Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 LOTR O > AoC Min mening, liker universet til lotr, men kan godt hende AoC er bedre gjennomført og blir bedre. 8486269[/snapback] AoC er klart bedre. - Bedre combat system. - Mye nytt iforhold til LOTRO som holder seg til det gamle. - Mye kulere grafikk; mørkere og mer "evil".
PoWerFeeD Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 (endret) LOTR O > AoC Min mening, liker universet til lotr, men kan godt hende AoC er bedre gjennomført og blir bedre. 8486269[/snapback] AoC er klart bedre. - Bedre combat system. - Mye nytt iforhold til LOTRO som holder seg til det gamle. - Mye kulere grafikk; mørkere og mer "evil". 8486414[/snapback] Sykt at folk vet at AoC allerede vil bli bedre. Selv om det er i tidlig beta.. Og ingen vet hvordan det nye combat systemet vil funke.. Jaaaaa! Endret 27. april 2007 av PoWerFeeD
xFreakyx Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 er litt spent om og se hvordan dem lager servere jeg. feks sånn som wow da, der hvor man har masse folk som går rundt på samme "brett" visst dere skjønner, og hvordan det vil bli med PVP og sånt.
DNA Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 (endret) Sykt at folk vet at AoC allerede vil bli bedre. Selv om det er i tidlig beta.. Og ingen vet hvordan det nye combat systemet vil funke.. Jaaaaa! 8486600[/snapback] Vi vet jo konseptet til combat systemet og vet som ca. hvordan det fungerer. At man kan se at spillet i tidlig Beta er bedre enn LOTRO er ett godt tegn. Kan allerede se at spillet er bedre/blir bedre. Men for all del, LOTRO er et bra spill det og Endret 27. april 2007 av DNA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå