Slykz Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Hei jeg har lenge lyst til og Bruke noe kalt Rogue Timer Men jeg får den aldri til og funke jeg har pakket den ut i AddOns men hva nå? Mvh Slykz
gorber Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Helt klart feil kategori, etter som at det fins en egen underforum for WoW. Men, når du har logget deg på server, i det bildet hvor du velger karakter; der finner du en liten knapp det står addon på. kanskje du finner no info der?
Haraldson Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Flytter denne tråden til WoW-forumet, da jeg ser du er ganske fersk her. Pass på å legge tråder i rett underforum heretter. Ærlige feil er selvfølgelig lovlig, og naturlig. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg