Gå til innhold

GTA IV "flyvinga ikke lagt helt død"


Anbefalte innlegg

:thumbup:http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=75654

 

Bra vi får se helikoptere, passer inn i storbyer, ser litt dumt med veldig stort passasjerfly som kjører slalom ved hjelp av dem høye byggninger :tease:

 

Lite utdrag fra teksten:

 

"There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter. As Dan [Houser, of Rockstar] pointed out, this is just one city and a plane really doesn't fit into that very well for gameplay. Flying is still very much a large part of the game"

 

For si det mildt så har han rett angående en stor by med store fly passer ikke :).

Synes det er like bra med helikoptre sånn som fly :thumbup:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra at de har med flyving med helekopter. Men jeg må si at jeg så frem til vanlige fly og. Kanskje ikke jumbo jetten. Men kanskje litt mindre private fly.

 

Men på en annen side så ville nok CIA gått nuts over at de så på alle som ikke var gode til å fly online og krasjet inn i en bygning. Som meget mulige terrorister som planla et angrep :roll:

Lenke til kommentar

De er vel redd for at folk skal kræsje passasjerfly inn i skyskrapere så det blir enda mere bråk og bannlysinger rundt GTA-serien. De vil jo gjerne få solgt spillet sitt i forskjellige land også, og 18-års grense er ille nok for salget, om det ikke skal bli bannlyst over halve verden også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Flyging høres veeldig bra ut. Var mye moro i å fly som en gal på San Andreas ihvertfall. Og om byen blir så diger som de skryter av, håper jeg det blir andre måter å ta seg fram på, enn kun bil.

 

Ang. fly og Saints Row, jeg savna det en del ganger. Spesielt på en del lange kjøreturer, men det gjorde ikke spillet dårligere i mine øyne. Men jeg savna jo også båt, motorsykkel. Rett og slett litt variasjon i kjøretøyene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg elsker rett og slett helikopter! Elsker også å fly rundt i store byer. Dette blir bra :)

 

*Moderator fiksa litt*

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Denne tråden handlar om det å fly i GTA IV, streaming, frames og popups skal ikkje diskuterast her. 25 svar i denne tråden er på vei til å bli sletta. Om dykk ikkje er i stand til å diskutere det tråden handlar om vil den bli stengt. Innlegg som ikkje angår tråden vil bli sletta utan advarsel, ved alvorlege tilfeller kan det bli utdelt advarsler.

 

Når eg først er her kan eg bidra litt og. ;)

 

Det er veldig gode nyheter, flyging i GTA er komen for å bli, hadde vore for gale om me ikkje hadde hatt luftfartøy med så store områder å bolstre seg på.

 

Reaksjoner på moderering tas på PM.

Lenke til kommentar
Denne tråden handlar om det å fly i GTA IV, streaming, frames og popups skal ikkje diskuterast her. 25 svar i denne tråden er på vei til å bli sletta. Om dykk ikkje er i stand til å diskutere det tråden handlar om vil den bli stengt. Innlegg som ikkje angår tråden vil bli sletta utan advarsel, ved alvorlege tilfeller kan det bli utdelt advarsler.

8468232[/snapback]

 

For noe piss. Streaming og flyging hører jo sammen. Må da gå an å diskutere sannsynlige scenarioer ?

Lenke til kommentar
Denne tråden handlar om det å fly i GTA IV, streaming, frames og popups skal ikkje diskuterast her. 25 svar i denne tråden er på vei til å bli sletta. Om dykk ikkje er i stand til å diskutere det tråden handlar om vil den bli stengt. Innlegg som ikkje angår tråden vil bli sletta utan advarsel, ved alvorlege tilfeller kan det bli utdelt advarsler.

8468232[/snapback]

 

For noe piss. Streaming og flyging hører jo sammen. Må da gå an å diskutere sannsynlige scenarioer ?

8468278[/snapback]

Eg skulle ønske det, men det tok ikkje meir enn 2-3 innlegg før tråden handla om noko heilt anna enn GTA IV. Saints Row gjorde sitt inntog ikkje lenge etter.

 

Tråden er for øvrig flytta til riktig kategori. Tekniske diskusjonar rundt Xbox 360 og PS3 tas i andre trådar.

Lenke til kommentar

Evig plagsomt å fly småflyene i Vice city ja. De tidlige flyoppdragene i San Andreas var dritt, særlig å fly modellflyene. Den der man skulle skyte istykker forskjellige couriers med modellfly som kjørte/sykla rundt i byen på en kort tidsfrist, fikk meg nesten til å gi opp hele SA. Eller egentlig ga jeg vel opp, har aldri fullført det og ikke spilt på minst et halvt år.

 

Kræsja i bygninger, veien, lyktestolper, alt mulig.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Evig plagsomt å fly småflyene i Vice city ja. De tidlige flyoppdragene i San Andreas var dritt, særlig å fly modellflyene. Den der man skulle skyte istykker forskjellige couriers med modellfly som kjørte/sykla rundt i byen på en kort tidsfrist, fikk meg nesten til å gi opp hele SA. Eller egentlig ga jeg vel opp, har aldri fullført det og ikke spilt på minst et halvt år.

8468430[/snapback]

Haha, det oppdraget var jævlig. Prøvde utallige ganger før jeg fikk det til. Satse på at vi slipper noe lignende i IV.

 

Uansett glad vi får helikopter. :)

Lenke til kommentar
Evig plagsomt å fly småflyene i Vice city ja. De tidlige flyoppdragene i San Andreas var dritt, særlig å fly modellflyene. Den der man skulle skyte istykker forskjellige couriers med modellfly som kjørte/sykla rundt i byen på en kort tidsfrist, fikk meg nesten til å gi opp hele SA. Eller egentlig ga jeg vel opp, har aldri fullført det og ikke spilt på minst et halvt år.

 

Kræsja i bygninger, veien, lyktestolper, alt mulig.

8468430[/snapback]

De modellflya var da fryktelig lette når man først skjønte hva kontrollene var. W+S for throttle/brake og de fire piltastene til å styre flyet, hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Hehe, ja. Hadde vært en artig easter egg å kjøre ned Times Square, og så dukker det plutselig opp en japaner ut av løse luften.

 

Men protagonisten er østeuropeisk, så kanskje vi får se flere flyvemaskiner derfra; kanskje russiske? En variant av Hind, elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...