Sollid Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Ja jeg hadde tenkt og spille litt ARENA men finner ikke ut hvordan jeg bruker Dos-Box
osse-mon waits for alice Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Om du først har lastet ned fullversjonen av dos-box, skal det følge med veldig omfatende dokumentasjon?
Sollid Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Det er helt umulig og spille noe som helst med Dos-Box please hjelpo meg!!
Sollid Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Jeg Prøvd og skrive mount C D:\Documents and Settings\Sondre\Mine dokumenter\DOS Spill\ARENA Sånn som det stod i Guden Men fikk beskjeden "Directory D doesn't exist" Det er sa faens irriterende når jeg ikke får det til og virke!!!
-Mr.T- Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 har du "Documents and Settings" mappa på D:\ altså? Ligger ikke den normalt på C:\ ?
-Mr.T- Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Hmm, ok. Forresten, når jeg tenker meg om så kan ikke noen av mappene du bruker mount kommandoen på være over 8 tegn/bokstaver lange. Dette fordi man i DOS ikke kunne ha filnavn eller mapper som var lenger enn 8 tegn.
Lasse 90 Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Pass også på å bruke " foran og etter D:\Documents and Settings\Sondre\Mine dokumenter\DOS Spill\ARENA
Dipso Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Det finnes også diverse frontends og sånnt som gjør det lettere for deg å sette opp dosbox
Sollid Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Game-Boy og N64 emulatorene mine er mye simplere.
-Mr.T- Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 DOSbox gjenspeiler brukervennligheten til DOS Vær glad du slipper å styre med AUTOEXEC.BAT, CONFIG.SYS, og styre med EMS og XMS minne...
Kharan Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 http://www.freewebs.com/erikgg/ D.O.G. - en frontend for DosBox som gjør det betydelig enklere å spille gamle spill. Man oppretter profiler med DOG og angir oppstartsfilene til det spillet man vil spille, har fått flere gamle klassikere til å fungere med dette programmet.
Skagen Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Det enkleste er å bare flytte alt til C:\OLDGAMES\ og bytte ut alle mappenavnene til noe med 8 eller færre bokstaver i seg. Så legger man inn følgende helt på slutten av DOSbox.conf-fila (under autoexec): MOUNT C C:\OLDGAMES\ C: Så starter du rett i mappa med alle spillene dine i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå