Gå til innhold

Gold-spam en evig plage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde denne en gang, hadde desverre ikke screenshotta den.

"Jifklighoaiji" <Gold spam, du vet hvordan den er>

"Meg" <ok, let me give you a offer: if you respond to this. i'll buy 5k gold>

*5 mins etterpå*

"meg" <fine your loss>

*5 sek senere*

"Jifklighoaiji"<DAMN, two secs too late ='(>

"Meg" <Oh well, we win some and lose some ;P>

Lenke til kommentar

 

Har ikke fått så mange mail på Daggerspine heller, men det kommer nok. Prom =)

 

Men det med whispers er en evig plage. Sånn er det bare :p

8449485[/snapback]

 

Er du blind eller?

 

Hva står HVER dag midt i if og andre byer og spammer, kan være de ikke spammer like mye til low lvls som til lvl 70's

 

det er mye spam på daggerspine.

 

får ofte 3-4 spam på whispers i raids etter hverandre fra forskjellige spammere.

Lenke til kommentar

ekstrafunksjonene er rimelig pointless, egentlig. For disse spammerne med navn som rjeiwoie7r8 logger på, spammer, og logger av igjen, og kommer aldri tilbake med samme nick igjen. Så å rapportere til GM hjelper vel ingenting. Har dere ikke prøvd å ignore de med det samme de spammer? "No such user on server"

 

Håper bare den blokker /w-meldingene så jeg slipper å se dem.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
ekstrafunksjonene er rimelig pointless, egentlig. For disse spammerne med navn som rjeiwoie7r8 logger på, spammer, og logger av igjen, og kommer aldri tilbake med samme nick igjen. Så å rapportere til GM hjelper vel ingenting. Har dere ikke prøvd å ignore de med det samme de spammer? "No such user on server"

 

Håper bare den blokker /w-meldingene så jeg slipper å se dem.

8474810[/snapback]

 

Vet ikke helt hva som er praksis hos gullselgere, men hvis de lager seg en character fra en stjålet konto, sender spam, logger av og lager en ny character og spammer igjen, så kan det kanskje hjelpe å rapportere, så de hvertfall kan stenge kontoen så fort som mulig.

 

Huff, ble en fryktelig lang setning gitt...

Lenke til kommentar
Hø? Kan jo ikke blokke alle incoming whispers. Det er jo whispers som er problemet med denne spammen. Kan ikke spamsentry gjøre noe med dette, er den useless for meg. Bare et ekstra ikon som klotrer til interface.

8474854[/snapback]

 

SpamSentry blokkerer gold seller whispers, når du får en slik whisper får du beskjed om det med to valg, enten å se whisperen eller å lage en GM ticket.

 

Og ja, det hjelper å rapportere de med GM ticket, siden de kan spores opp uten problemer fra Blizzard sin side.

Lenke til kommentar
Hø? Kan jo ikke blokke alle incoming whispers. Det er jo whispers som er problemet med denne spammen. Kan ikke spamsentry gjøre noe med dette, er den useless for meg. Bare et ekstra ikon som klotrer til interface.

8474854[/snapback]

 

WIM kan du sette opp til å blokke whispers.

Da mottar du bare et ikon på Fubar hvor det står "New message 1!

Automatisk har den innebygd dette til autoblokk når du er i combat.

Alle whispers du mottar går da via WIM og forstyrrer deg ikke i party, raidchat.

Lenke til kommentar

Jepp fikk akkurat en sånn beskjed..så da funker det som jeg vil. Driter i å rapportere dem, det er ingen vits. Da blir man aldri kvitt "You have an open ticket"-beskjeden igjen.

 

Edit: har du sett på makan..

 

<GM>[Korgalog] whispers: Greetings from the Game Master team. Thank you for reporting this player selling in-game gold for real money. Rest assured we will investigate further and take appropriate action.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...