Gå til innhold

TES: Oblivion tutorial - cannot equip this item


Anbefalte innlegg

Har et problem som jeg ikke forstår i Oblivion tutorialen.

Etter at jeg har sluppet ut av fengselet og blitt med vaktene og keiseren nedover i gangene så skjer jo litt av hvert - og det er greit nok. Jeg samler våpen og diverse annet stuff, bla. en nøkkel som trengs for å komme ut av døren der det ligger en død Goblin. Jeg har suksessfult prøvd lockpicking, så det er greit.

 

Altså - nøkkelen har jeg, men når jeg sjekker døren som skal åpnes med nøkkelen (står "very easy"), så kommer følgende beskjed opp: "Cannot equip this item", og jeg kan ikke bruke nøkkelen...........jeg fatter ikke hva som er feil. Jeg har prøvd å "lockpicke" også, men det fungerer heller ikke.

 

Har begynt på nytt 3 ganger, og det samme skjer hver gang. Hva er det jeg evnt. gjør feil.........enda jeg kan ikke se at jeg gjør noe feil i det hele tatt. Har i tillegg gjennomlest en komplett "walkthrough" av denne tutorialen, og jeg har gjort nøyaktig det som står der..... men niks.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hmm...når du går bort til døra, og "trykker" på den, får du da meldingen "Cannot equip this item"? Som om du prøvde å plukke opp døra? Eller misforstod jeg det du har skrivi?

Lenke til kommentar

Tror jeg skjønner problemet. ;)

 

Du bruker ikke nøkkel eller lockpick på den måten. Du bare går bort til *døra* og åpner den(trykker space på pc). Hvis du har nøkkelen til døra på deg åpner den seg, hvis ikke får du opp lokcpicking minigame. Eller en beskjed om at du *må* ha nøkkel eller bruke en bryter et annet sted.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...