fAight Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hei, Er utkikk etter lukkede hodetelefoner som har et retro/vintage preg over seg. Har søkt litt rundt, men finner ingen butikker som har dem. Noen som har noen tips? (helst fra en butikk i Norge, men gjerne en web-butikk) På forhånd takk -fAight
Zeph Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Kva skal du bruke dei til og kor mykje har du tenkt å bruke å dei? Har du leita i Prosguiden?
fAight Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 Er ikke til meg, men slektning. Han spiller gitar, så jeg regner med at det er i forhold til det han trenger det til (jmf. bilde). Har sjekket Prisguiden, ja...kunne ikke finne noe vintage-aktige hodetelefoner der. Men kanskje jeg ikke har sett godt nok etter. Ang. pris, så blir det vel ca +- 1000 kr evt. mer om det er nødvendig.
fAight Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 (endret) Ah, takk takk. Da er det bare å finne ut om det er å få tak i her i Norge. Ser ut som om de kun har 4aat versjonen. Prøver å ungå å bestille fra utlandet. Håper det også fåes tak i i hvitt. Endret 22. april 2007 av fAight
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå