Gå til innhold

Gamer PC, 10K, 8800GTX, E6320. Til Konf.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg vet ikke:P Vet egentligt ikkje hvorfor eg skrev crysis der. Mente egentlig om det er lurere å kjøpe 4GB isteden for 2GB, for kanskje f.rks Crysis kommer til å kreve en del.

 

Og om du merker forskjell i spill hvis du har 4GB en når du bruker 2GB.

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Eg vet ikke:P Vet egentligt ikkje hvorfor eg skrev crysis der.  Mente egentlig om det er lurere å kjøpe 4GB isteden for 2GB, for kanskje f.rks Crysis kommer til å kreve en del.

 

Og om du merker forskjell i spill hvis du har 4GB en når du bruker 2GB.

8471554[/snapback]

 

Skjønner ;) Ekke meningen å være litt kritisk, men det kommer så vanvittig mange slike spørsmål.

 

Til ditt spørsmål, du burde kjøpe så mye RAM du har råd til akkurat og grunnen er at RAM er møkkabillig. Selv om du har 4GB og kun får 3.5GB tilgjengelig i Windows pga diverse fordelinger, så er et absolutt verdt å bruke penge på nå. Mener jeg da.

 

Det som er viktig å sjekke, er hvorvidt du kan kjøre 4* 800 mhz eller 4* 667 mhz. Det er oppgitt på QV list til produsent.

Lenke til kommentar

Du har sikkert endret oppsettet fra første, men jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe Western Digital sin 320gb, med mindre de har oppdatert fra denne jeg har.

 

Hdd er ikke verdt særlig mye etter min mening, bråker og blir veldig varm. Gå heller for Samsung sine, har en 300 gb fra de og den høres ikke i tillegg til at den er 10 grader kaldere.

 

;)

Lenke til kommentar

Eg skal jo ikkje kjøpe pc'n før Slutten av mai, juni.. eller kanskje i august. Med tanke på sommerferie, og eg kommer til å være mye ute.

 

Til sommeren eller til høsten har det vel komt mye nytt innen hw, og prisen er vel satt en del ned.?

Endret av Narrie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...