Gå til innhold

Video: Forza Motorsport 2 #1


Anbefalte innlegg

men det er tydeligvis null skademodellering, noe som er viktig.

 

Når skal man skjønne at lyder er nesten halvpartan av opplevelsen i et bilspill?

8468160[/snapback]

Herregud. Har du i det hele tatt lest noe som helst om spillet?

 

Forza har skademodellering. Og lydene er tatt opp live fra hver eneste bil for å få det mest mulig riktig. Du kan jo høre på forskjellen mellom real-life og ingame litt nedenfor midten av denne siden:http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass42.htm

 

Jeg hører ikke rare forskjellen.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er ikke så rart det ikke vises, når de ikke kræsjer. Hvis du litt på de andre videoene som har blitt linket til i denne tråden så ser du at det blir litt skader.

Lenke til kommentar
Men det du sier er at bilene har gode lyder onboard men crappy fra utsiden?

8468376[/snapback]

Nå er det jo ingen av oss som har prøvd spillet enda. Men onboard er jo der man tilbringer tiden 99% av tiden så at det er riktig er jo kjempeviktig. Ikke hvordan det høres ut på TV eller for publikum som står 100 meter unna.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til å se noen av videoene på gamer.no. Jeg bruker den nyeste Firefox. Når jeg trykker på play-knappen blir videovisningsvinduet hvitt, og ingenting skjer.

 

Hva er feil? Det er nokså irriterende, for mange av videoene her på gamer.no er virkelig severdige, tror jeg..

8448831[/snapback]

last ned flash-player.

8449141[/snapback]

Jeg har:

1. Flash-player fra før av.

2. dog en gammel versjon, så jeg lastet ned den nye nå nettopp..

 

Dette resulterte i... nada, niks og ingen forandringer. Jeg får ikke sett videoer på Gamer.no.

 

Ellers kan det nevnes at FTP-en til Gamer.no er helt ubrukelig treig for tiden den også.

 

 

Jeg vil se videoer! De høres så fine ut :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...