vestlia Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hei! En venn av meg har kjøpt seg pokemon diamond på nintendo ds. Han har runnet dette, og vil nå spille det på dataen. Han har fått tak i en rom, men vet ikke hvilken emulator han skal bruke, eller hvordan han skal få spilt det. Noen som kan hjelpe oss med problemet? PS: Om dette spørsmålet ikke passer inn på forumet så er det bare å fjerne tråden
PantZman Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hvorfor spille det på PCen når dere har det på DS? Hvilken fordel gir det å spille det på PC (via emulator)?
tidus2k4 Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 (endret) Flere enn meg som synes at det er imponerende at han har runnet det samme dag (egentlig før siden usa ligger 6 timer bak). som spillet kommer ut? Håper han vennen din kan japansk .p Ellers lukter det piracy lang vei her.. Forresten.. det lukter det uansett Jeg foretrekker å spille min pokemon på pc, fremfor ds som har wifi, nintendo wfc og muligheten til å hente inn pokemons fra gamle spill? Nei.. den tror jeg ikke noe på. Endret 22. april 2007 av tidus2k4
Zeph Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Emulator ROMs blir sett på som piratkopiering, derfor blir denne tråden stengt. Vennligst les og sett dykk inn i Retningslinjene for forumet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Anbefalte innlegg