Gå til innhold

TES: (Løst) Nokre spørsmål om diverse ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er tre ting ej lure på...

1) Når en skal kurere vampyrism... ej he garlicen, grand soul gems, og alt det andre... Har alt og levert alt. Men ho dama registrerte ikkje blodet fra argonian eller ka det heiter. Så nå får ej ikkje kurert meg. Må ej begynne på en annen save game eller er der en måte å fikse dette på?

2) Hun Umbra... Rå lekker :thumbup: Fant en genial måte å ta henne på... har "staff of ruin" og berre ødelagte Umbra sverdet. Tok henne enkelt med vanlig sverd... Men får hun en bedre rustning i høgere level? er nå i 10... Da har hun Ebony rustningen...

3) Av en eller annen merklig grunn får ej ikkje konkurere i ARENA lenger. Han sier at jeg har lagt opp gamblin eller nokke sant... Skall poste et bilde imorgen...

Takker for alle svar...

:)

Endret av eplekaka88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Dette er en kjent bug, som jeg bestemt mener er fikset i version 1.1. Siste versjon er 1.2. Har du patchet spillet? Hvis ikke, gjør det. Jeg har ingen andre måter å fikse dette på sånn rett ut av hodet, men det finnes konsollkommandoer du kan bruke for å fikse alt, inkludert dette.

2. Hun får bedre rustning i høyere level. I levelen du er i nå er det bare en Orcish Armor med Ebony Armor-teksturer, selv om den heter Ebony Armor. I høyere level blir det faktisk en ordentlig Ebony Armor.

Skrevet (endret)

1) kor får ej tak i en sann pach?

2) Ka level ej må vere i då da? for å få den ekte ebony armoren?

3) der va ingenting :!: ... skal poste et bilde idag...

Takker for alle svar :)

Endret av eplekaka88
Skrevet

Det første du kan gjøre er å skifte tittel på innlegget før en slem moderator kjefter på deg!

og så kan du skrive den der "giveitem" greia i konsollen, jeg vet ikke akkuratt hva den heter men det kan noen andre hjelpe deg med. :thumbup: (bare for PC)

eller du kan oppdatere spillet ditt slik at det fikser seg!

Skrevet
Ej he ikkje kjøpt spelet her... Kjøpte det i en butikk i norge...

8441906[/snapback]

Med "her" mente jeg selvfølgelig Norge, ettersom dette forumet er norsk og plassert i Norge.

Skrevet

Fant ut det med ARENA... Og Vampyrism kuren :thumbup:

Er det i level 15 Umbra rustningen er Ebony og ikkje Orke rustning?

Er nå EXPERT i BLADE... Tok en deltager i ARENA veldig flott.... Først Sslo ej ut sverdet av handen, så stakk ej han ned med Backwards power... Den likte ej... Men i andre skills, som marksman og sant... Ka kan du jer då?

Skrevet

å? Ka du kan jer då da? om ej tør spørre? :!:

Kan du sjå forskjell på orke drakte og ebony drakta til ho UMBRA? Brukte en kode for å finne ut dette... I level 10 og level 50... Såg heilt lik ut... Og prisen var det samme...

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
å? Ka du kan jer då da? om ej tør spørre?  :!:

Kan du sjå forskjell på orke drakte og ebony drakta til ho UMBRA? Brukte en kode for å finne ut dette... I level 10 og level 50... Såg heilt lik ut... Og prisen var det samme...

8444450[/snapback]

For å svare det første spørsmålet:

* A Novice does a basic power attack with a damage bonus (2.5 times more damage) in all directions.

* An Apprentice gains damage bonuses with a Mastery Standing Power Attack (3 times more damage).

* A Journeyman gains the Mastery Left and Right Power Attacks, which do 2.5 times more damage and have a chance to disarm.

* An Expert gains a Mastery Backwards Power Attack, which does 2.5 times more damage and has a chance of a knockdown.

* A Master gains a Mastery Forward Power Attack, which does 2.5 times more damage with a chance to paralyze.

Og rustningen til Umbra ser lik ut uansett level, men før level 15 har den samme stats som Orcish armor.

Skrevet

Jeg vil foreslå noe slikt som

Småspørsmål: Vampyrkur, Umbras rustning, Arena

Denne tråden kan egentlig ikke summeres lett opp i en setning, ettersom du har flere spørsmål.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...