Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt 2.5....!?


1915

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Hva med hw.no (bruktmarked) eller finn.no eller qxl.no eller zett.no osv?

 

MEN jeg ville heller brukt pengene til å kjøpt splitter ny disk, selv om det koster skjorta :) jeg har selv kjøpt en brukt en 300gb disk på qxl som nå holder på å vandre over på andre sida..

 

Frode

Lenke til kommentar
Hei

 

Hva med hw.no (bruktmarked) eller finn.no eller qxl.no eller zett.no osv?

 

MEN jeg ville heller brukt pengene til å kjøpt splitter ny disk, selv om det koster skjorta :) jeg har selv kjøpt en brukt en 300gb disk på qxl som nå holder på å vandre over på andre sida..

 

Frode

8439177[/snapback]

har ikke råd til en ny 80 gb = 999,- kr :|

 

har en liste med deler til pc'n jeg skal kjøpe meg. og det blir 7300 kr UTEN porto. så kommer portoen i tilleg da. så jeg hakke rpd til en ny en da ;/

Lenke til kommentar
Skal du ha 7200 rpm, er du oppe i 666. Når komplett er så mye dyrere, hva me å vurdere å bestille en annen plass?

 

link

 

Pleier ikke shuttle maskinene ha 3.5"? de jeg har bygget (lenge siden sist nå) har hatt 3.5 " disker

8439463[/snapback]

jeg har en 3.5 disk fra før av jeg skal ha inni den.

 

det er ikke plass til 2 stk 3.5 disker i en shuttl + at jeg skal ha en dvd brenner inni den. det er det ikke plass til

Lenke til kommentar

Hva med heller i steden:

 

1. Bytte ut eksisterende 3,5" som står i shuffle til en større en.

 

eller

 

2. Koble til en extern disk. Hvis du er skeptisk til ytelsen kan eSata muligens være en god løsning.

 

 

edit:Er kanskje ikke helt svar på hva du egentlig spurte om, men er ikke helt å anbefale å kjøpe brukte 2,5" da disse ofte får mange støyter. Og i tillegg er det ganske vansklig å finne noen som har en 2,5" sata disk til salgs allerde da disse ikke vært så lenge på markedet....

Endret av Apocalypse
Lenke til kommentar
Hva med heller i steden:

 

1. Bytte ut eksisterende 3,5" som står i shuffle til en større en.

 

eller

 

2. Koble til en extern disk. Hvis du er skeptisk til ytelsen kan eSata muligens være en god løsning.

 

 

edit:Er kanskje ikke helt svar på hva du egentlig spurte om, men er ikke helt å anbefale å kjøpe brukte 2,5" da disse ofte får mange støyter. Og i tillegg er det ganske vansklig å finne noen som har en 2,5" sata disk til salgs allerde da disse ikke vært så lenge på markedet....

8439657[/snapback]

 

 

NEINEINEI! eksterndisk NEINEINEI!

 

jeg kjøper shuttle pga spare plass og mindre å drasse på for å dra på LAN. er ofte på lan jeg.

 

derfor. skal ikke ha noe stygg usb eksterndisk. nei er svaret.

 

og jeg har en 500 disk med masse filmer musikk osv. er snakk om at det er 100 gb ledig på disken. og jeg kan ikke slette det. skal ha en disk med windows og den 3.5 disken med tingene. basta :)

Endret av 1915
Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/product.php?productId=45811

 

den burde vel funke fett vel? 600,- bare...

 

som andre har sagt så er ikke brukt 2,5" å anbefalle siden de ofte er nær livets ende.

 

og hvorfor ha shuttle til LAN? er ofte på lan selv, og ser ikke noe problem å dra med meg mitt thermaltake Armor kabinett som er stappfult med maskinvare... vanskeligere for folk å stjele er den også ^_^

Lenke til kommentar
https://prisguiden.no/product.php?productId=45811

 

den burde vel funke fett vel? 600,- bare...

 

som andre har sagt så er ikke brukt 2,5" å anbefalle siden de ofte er nær livets ende.

 

og hvorfor ha shuttle til LAN? er ofte på lan selv, og ser ikke noe problem å dra med meg mitt thermaltake Armor kabinett som er stappfult med maskinvare... vanskeligere for folk å stjele er den også ^_^

8440026[/snapback]

pc'n min er tung. 25kg

og en crt skjerm på 30kg tungvint å dra med seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...