Gå til innhold

Hva er ditt favorittpålegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med ditt favorittpålegg, gjerne kombinasjon av flere som du liker!

Jeg er veldig lite kreativ når det kommer til å smøre på brødskiva, så det blir gjerne lange perioder med samme pålegg. Min favoritt nå er baconpostei med usannsynlige mengder majones. Spiste tidligere mye Nugatti med Bringebærsyltetøy(og evt. banan i tillegg) men det blir litt søtt i lengden. Det er jo ikke spesielt sunt heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Makrell i tomat! Folk som sier det er ekkelt og stinkende, men det er jævlig digg, på vanlig brød og knekkebrød, gjerne med agurkskiver eller paprika...

Endret av dabbo-baze
Skrevet
sursild er godt , loff med reker og masse majones er ikke å forakte

8438930[/snapback]

En liten skvett sitron på toppen så er vi der. :thumbup:

Skrevet

Beste er en god rekesalat, gjerne hjemmelaget.

Ellers må jeg vel nesten si at ost og skinke er en av favorittene; spiser det absolutt hver dag.

Skrevet
Når jeg var liten pleide jeg å lage brødskive med ost og masse mais. Noen ganger lagde jeg en burger av det, ost, mais og ost igjen.. :love:

8440888[/snapback]

Haha, det samma gjorde jeg. Men jeg tok brød, tubeost, mais og vanlig ost. Så toasta jeg det. :wee:

Skrevet

Jeg syns bittelitt grovt brød(ferskt, gjerne) med et lite lag majones, masse reker, sitronpepper og litt sitron er helt fortreffelig!

Ellers er provanceskinke nammenamm :wee:

Også rista brød med smør (brelett!) og jordbærsyltetøy er noe av den beste brødmaten jeg får ^^

Skrevet

Tror det beste jeg vet om er ferskt skikkelog grovt brød/rundstykker med masse grove frøting på med masse Tine Smørost pepper/urter. Oppå dette legger man sprøstekt varmt bacon. Fikk virkelig vann i munnen nå. Har faktisk alle nødvendige ingredienser for å lage dette \o/ *sikle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...