Gå til innhold

775 Topp til Waterchill CPU blokk - Zalman ?


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt 775 "toppen" til Antartica kjøleblokken? Jeg har nå kjøpt meg et Waterchill sett med en Zalman blokk ved siden, men har lest så mye bra om Antartica blokka at jeg heller vill bruke den, men kan da ikke det, siden den ikke passer til 775 socketen.

 

Leste om dette i en gammel Hardware anmeldelse av denne kjøleblokka:Waterchill Antartica

 

Er den bedre eller dårligere enn: Zalman blokka ?

Endret av Nets
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt 775 "toppen" til Antartica kjøleblokken? Jeg har nå kjøpt meg et Waterchill sett med en Zalman blokk ved siden, men har lest så mye bra om Antartica blokka at jeg heller vill bruke den, men kan da ikke det, siden den ikke passer til 775 socketen.

 

Leste om dette i en gammel Hardware anmeldelse av denne kjøleblokka:Waterchill Antartica

 

Er den bedre eller dårligere enn: Zalman blokka ?

8434381[/snapback]

 

Sitter akkurat i samme klemmen. Jeg fant den på shg.no i alle fall det jeg tror er riktig, skal passe til LGA775 i følge siden.

 

Varenummer: 320929

 

Synd at den ikke er på lager før i mai.

 

Lerun

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt 775 "toppen" til Antartica kjøleblokken? Jeg har nå kjøpt meg et Waterchill sett med en Zalman blokk ved siden, men har lest så mye bra om Antartica blokka at jeg heller vill bruke den, men kan da ikke det, siden den ikke passer til 775 socketen.

 

Leste om dette i en gammel Hardware anmeldelse av denne kjøleblokka:Waterchill Antartica

 

Er den bedre eller dårligere enn: Zalman blokka ?

8434381[/snapback]

 

Sitter akkurat i samme klemmen. Jeg fant den på shg.no i alle fall det jeg tror er riktig, skal passe til LGA775 i følge siden.

 

Varenummer: 320929

 

Synd at den ikke er på lager før i mai.

 

Lerun

8458703[/snapback]

 

Jeg finner ingen ting ved å søke på det varenummeret, sikker på at det er riktig ?

Lenke til kommentar

Hei,

 

har du sjekket at Zalman-kjøleblokken fungerer med samme slangediameter som du har på ditt waterchill-sett? Er det 10mm du har?

 

 

Jostein

 

 

Takker for svar :)

 

Tror jeg går for Zalman blokka da.

 

Ønsk meg lykke til, første gangen jeg prøver meg på vannkjøling :p

8463655[/snapback]

Lenke til kommentar

Jepp, gikk å presse den på med litt makt. Har fungert feilfritt i noen uker nå.

 

Men skjønner fortsatt ikke hvem temperatur jeg skal forholde meg til. Den som asus probe leser av og som står i BIOS = 42C ved load

 

Eller den interne diode tempen jeg måler med intel sitt program som er 32C på core 0 og 31 på core 1..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jepp, gikk å presse den på med litt makt. Har fungert feilfritt i noen uker nå.

 

Men skjønner fortsatt ikke hvem temperatur jeg skal forholde meg til. Den som asus probe leser av og som står i BIOS = 42C ved load

 

Eller den interne diode tempen jeg måler med intel sitt program som er 32C på core 0 og 31 på core 1..

8555399[/snapback]

 

Den ble fjernet fra listen etter at jeg bestilte den. Satan, passet jo jævli dårlig da.

 

Måtte kjøpe Zalmanen istede. buhu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...