Gå til innhold

Er nå lvl 70 paladin og skal specce holy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå lvl 70 paladin og skal specce holy samtidig som jeg kan skifte gear og gjøre dps for eventuelle quests. Noen som kan linke til et fint talent build, skal heale i karazhan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min talentbuild burde være midt i blinken, da den er akkurat til samme bruk som det du vil ha :). Både DPS til solo og healing i kara fungerer helt fint.

http://www.wowhead.com/?talent=qVxuzgzheoxZVbhtMMz

Her har du vekt på bra healing, og at du beholder mana lenge (improved BoW), men også holy critchance, og ekstra holy damage (sanctity aura).

Skaff deg noe bra +spelldamage og intellect, stam, str-gear for DPS, også har du et healinggear ved siden av. Bruk outfitter-mod'en for å kjapt skifte mellom de ulike settene :).

Skrevet

50/11/0

50 poeng i holy, vanskelig å velge feil.

11 poeng for Blessing of Kings.

Eventuelt kutte ned litt på holy å skaffe deg imp Blessing of Might og.

Men om du vil spille mye 5-mann instancer så er det slikt at protection paladins lettere får gruppe. Det er i hvertfall slik på min server.

Skrevet

Hæ? Fyren vil også ha litt igjen for DPS solo. BoK er ikke et must, BoW er bedre for soloing, og det finnes garantert andre palas i guildet som har BoK.

Imp BoM har svært lite for seg for å være helt ærlig. Man går fra 220 AP til 264 AP, altså får man 2 ekstra DPS. Da er det bedre å bruke mindre mana (Benediction).

Skrevet
Er nå lvl 70 paladin og skal specce holy samtidig som jeg kan skifte gear og gjøre dps for eventuelle quests. Noen som kan linke til et fint talent build, skal heale i karazhan.

8434067[/snapback]

Var i samme situasjon

Guilden min har tatt ned Prince i Kara, og skal til Gruul`s lair snart.

Pala healing har blitt viktigere etter TBC. Selv er jeg som regel MT healer på trash, og 1 eller 2 priests i tillegg på bosses.

IMO er det 50\11\0 som gjelder for deg.

Du kan gjøre quester osv selv om du er fullblods holy, det tar bare lenger tid å få ned en mob.

Blir spennende å se neste patch, noen sier pala healing blir nerfet, andre sier det ikke er så stor forskjell.

IMO er Alchemy nerfen den største utfordringen etter neste patch. Det vil også gå heftig utover paladins

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...