The Ghost Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Hei. Har BF2 og 2142, jeg spiller nå kun når jeg er hjemme, men har lyst til å intallere det og spille på pc'n til pappa når jeg er hos han, men om jeg da bruker samme cd Key (samme spill) vil det gå da eller blir det blokka etc. fordi den er brukt to forskjellige steder dvs. "samtidig"
SWAT dude... Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Sålenge den ikke brukes begge steder samtidig er et det ikke noe problem.
El Matador Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Sålenge den ikke brukes begge steder samtidig er et det ikke noe problem. 8434089[/snapback] Feil. Så lenge de ikke spiller på samme server går det greit.
Fiskeoppdretter Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Sålenge den ikke brukes begge steder samtidig er et det ikke noe problem. 8434089[/snapback] Feil. Så lenge de ikke spiller på samme server går det greit. 8436013[/snapback] hmm.. så f.eks 10 stykker kan spille samtidig med samme cd-key, bare du er på forskjellige servere? Jeg trodde det samme som SWAT dude
SWAT dude... Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Sålenge den ikke brukes begge steder samtidig er et det ikke noe problem. 8434089[/snapback] Feil. Så lenge de ikke spiller på samme server går det greit. 8436013[/snapback] Feil Dette har jeg testet selv. Hos meg funker det ikke å logge inn på to steder samtidig med en key.
El Matador Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Sålenge den ikke brukes begge steder samtidig er et det ikke noe problem. 8434089[/snapback] Feil. Så lenge de ikke spiller på samme server går det greit. 8436013[/snapback] Feil Dette har jeg testet selv. Hos meg funker det ikke å logge inn på to steder samtidig med en key. 8436608[/snapback] Da er det i såfall fikset på i siste patch. Husker godt da en jeg og en kompis spilte med samme key. Dog for et par patcher tilbake.
MrLee Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 (endret) Du kan installere det på 100 maskiner om du vil, men du kan bare bruke en instans av installasjonen/applikasjonen på en gang. edit: og hvis du referer til WindowsXP home lisensen så var sannsynligvis 1 sokkel = 1 CPU i praksis på den tiden det ble printet. Om det har gått ann å spille på samme key samtidig, men forskjellige servere, har dette sikkert vært en designflaw fra DICE sin side (gud vet at det har vært mange "design flaws" i BF2) som de har patchet vekk, noe SWAT dude på lang vei indikerer med sin post. Endret 21. april 2007 av MrLee
ilpostino Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hold dere til topic gutter og jenter. Jeg har ryddet bort et par innlegg som ikke er relevant for topic. Om spillet har støtte for en eller to prosessorer har ingenting med hvor mange maskiner du kan installere spillet på. hold dere til topic fra nå av. Hvis noen har synspunkter på dette så send en PM til undertegnede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå