Gå til innhold

Passere sperren på wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men er sikkert sperret så man ikke skal kunne spille WoW på skolen, og det bør man vel holde seg til?

 

Du må eventuelt finne ut mulige porter som er åpne i brannmuren på skolen, finne ut porten/portene World of Warcraft bruker, så kjøre alle portene fra WoW inn på en ledig port på brannmuren via en tunnel, og for å være ærlig, så er det ikke verdt det for 5-30 minutters WoW-spilling i friminutt.

Lenke til kommentar
Ja, men er sikkert sperret så man ikke skal kunne spille WoW på skolen, og det bør man vel holde seg til?

 

, og for å være ærlig, så er det ikke verdt det for 5-30 minutters WoW-spilling i friminutt.

8419407[/snapback]

 

Ok, vi har mange fritimer der vi kan gjør hva vi vil, så derfor jeg lurte.

Lenke til kommentar
Du kommer sikkert til å se tilbake med stolthet på alle de bortkasta årene og studielånet som henger over deg, som du brukte til å spille WoW på skolen istedet for å faktisk studere, og ødela karakterene dine.

8419462[/snapback]

 

Ser du er født i 77.. Skole er noe helt annet nå en hva det sikkert var når du gikk på skole.. Nå for tiden er det MANGE timer på skolen hvor det ikke skjer noenting i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Du kommer sikkert til å se tilbake med stolthet på alle de bortkasta årene og studielånet som henger over deg, som du brukte til å spille WoW på skolen istedet for å faktisk studere, og ødela karakterene dine.

8419462[/snapback]

 

litt care at du skriver det, har du ikek noe godt og komme med, så trenger du ikke svare, right? btw takk ocularis

Lenke til kommentar
Du kommer sikkert til å se tilbake med stolthet på alle de bortkasta årene og studielånet som henger over deg, som du brukte til å spille WoW på skolen istedet for å faktisk studere, og ødela karakterene dine.

8419462[/snapback]

 

Ser du er født i 77.. Skole er noe helt annet nå en hva det sikkert var når du gikk på skole.. Nå for tiden er det MANGE timer på skolen hvor det ikke skjer noenting i det hele tatt..

8419491[/snapback]

 

 

WOOOOOORD!

 

Sitter i timen å har "Matte"undervisning...

Lenke til kommentar

Vel, selv om skolen har forandra seg så er det fortsatt en del ting som gjelder. Selv er jeg -74 modell så det er gudskjelov en stund siden jeg hadde fritimer, men jeg er ganske sikker på at man har regler ved bruk av skolens utstyr. Det skulle jammen ikke forundre meg om du har underskrevet en egen it-bruker kontrakt også... I dette reglementet står det sikkert en del om bruken av skolens nettverk og jeg er også ganske sikker på at det du vil ha hjelp til her strider strengt imot dette reglementet.

 

Jeg foreslår at denne tråden stenges.

Lenke til kommentar

1) Du kan faktisk bruke søke-funksjonen. Var en lignende tråd for ikke lenge siden.

2) Med den holdningen du anlegger for dagen, ville jeg neppe forventet å få ett svar.

 

@Bitex: Det er disse fritimene også, der man ofte kjeder seg halv ihjel, de er ikke dumt å bli kvitt.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Det er sunt å omgås med andre mennesker :!:

Haha..neida, joda! På skolen hvor jeg jobber har jeg all styringa av hvilke internett sider og porter som er åpnet og lukket. Og det skal litt til for at man gidder å åpne slike porter for elever^^

 

TCP/1-65535:3724

TCP/1-65535:6112

 

Trenger bare den første egentlig, men hvis man skal ha god speed på downloads (les:updates) burde man også få åpnet den andre tror jeg..

 

Tror jeg leste et sted at " TCP/1-65535:6881-6999 " også burde være åpnet, men veit ikke helt hvorfor.. Her er disse portene brukt til torrent nedlasting :p

 

Edit: Men hvis du er kompis med sys. ans. så kan det hende at han/hun åpner det for deg, man binder det som regel til en ip adresse bare (fast ip), og dermed er du en slags priviligert bruker :thumbup:

Endret av Sigurdn
Lenke til kommentar
Du kommer sikkert til å se tilbake med stolthet på alle de bortkasta årene og studielånet som henger over deg, som du brukte til å spille WoW på skolen istedet for å faktisk studere, og ødela karakterene dine.

8419462[/snapback]

 

Ser du er født i 77.. Skole er noe helt annet nå en hva det sikkert var når du gikk på skole.. Nå for tiden er det MANGE timer på skolen hvor det ikke skjer noenting i det hele tatt..

8419491[/snapback]

 

I de timene kan man jo heller lese i skolebøker og pugge på andre ting. WoW kan man spille når man kommer hjem. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...