Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nei, jeg skal ikke belære deg noe , men oppfordrer deg til å lese hva jeg skriver.

Om du engang hadde testet ditt utstyr på norpolen, var det da gitt at du hadde det der for altid?

Hva i alle dager har Nordpolen med saken å gjøre? Har jeg noen gang skrevet at jeg har befunnet meg på Nordpolen? Du har jo skrytt uhemmet av denne radiatorplasseringen din, så selvfølgelig vil det nevnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du så ser på mine andre poster ang A64 så hadde jeg en temp på ca 20 grader på cpu da rad sto i kjellern , nå står den oppe på kontoret, da jeg holder på og bygger om nede, men så snart jeg er ferdig skal jeg sette den ned igjen og da skal du få beskjed.

Ok, så du har altså tatt vekk radiatoren fra kjellern, og så kjørt benchmarks? Det henger jo på greip.

Må du slutte med den barnslige kveruleringen din , om jeg har behov for å flytte noe så gjør jeg det og ja som jeg sier så er den nå på mitt kontor da jeg har revet ned div vegger for å bygge om rommene nede, er virkelig det så rart?

Lenke til kommentar
Om du så ser på mine andre poster ang A64 så hadde jeg en temp på ca 20 grader på cpu da rad sto i kjellern , nå står den oppe på kontoret, da jeg holder på og bygger om nede, men så snart jeg er ferdig skal jeg sette den ned igjen og da skal du få beskjed.

Ok, så du har altså tatt vekk radiatoren fra kjellern, og så kjørt benchmarks? Det henger jo på greip.

Må du slutte med den barnslige kveruleringen din , om jeg har behov for å flytte noe så gjør jeg det og ja som jeg sier så er den nå på mitt kontor da jeg har revet ned div vegger for å bygge om rommene nede, er virkelig det så rart?

Jeg synes det er rart at du først forteller temperaturene du hadde på din A64 med radiatoren i en kald kjeller for så å senere kjøre benchmarks med radiatoren i oppvarmet rom. Blir som å bruke kondom selv om dama går på p-piller.

Lenke til kommentar
Om du så ser på mine andre poster ang A64 så hadde jeg en temp på ca 20 grader på cpu da rad sto i kjellern , nå står den oppe på kontoret, da jeg holder på og bygger om nede, men så snart jeg er ferdig skal jeg sette den ned igjen og da skal du få beskjed.

Ok, så du har altså tatt vekk radiatoren fra kjellern, og så kjørt benchmarks? Det henger jo på greip.

Må du slutte med den barnslige kveruleringen din , om jeg har behov for å flytte noe så gjør jeg det og ja som jeg sier så er den nå på mitt kontor da jeg har revet ned div vegger for å bygge om rommene nede, er virkelig det så rart?

Jeg synes det er rart at du først forteller temperaturene du hadde på din A64 med radiatoren i en kald kjeller for så å senere kjøre benchmarks med radiatoren i oppvarmet rom. Blir som å bruke kondom selv om dama går på p-piller.

Jeg må virkelig le av deg :laugh::laugh: Hva om dama var fri for piller :cool:

Som du ser så driver jeg med div ombygging av huset og i denne perioden er det ikke plass til å ha radiatorn i kjeller da det er der ombyggingen foregår.

Var ikke klar over at jeg måtte legge ut detaljert forklaring her på nettet på hvorfor jeg flytter på ting i min private bolig.

Men kan jo legge ut arbeidstegningen og da :wow:

Lenke til kommentar
klarte å presse litt mer ut av A64 riggen min nå :-)

 

25565p i 01 med et ATI 9500 np :-) Er en solid Verdensrekord med 9500 kort :-)

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7569948

Mycket imponerande :thumbs:

 

Hei,

 

Takk for det Arne!

 

Håper at det kan la seg gjøre å presse 26k ut av dette kortet men det virker ikke som noen enkel oppgave......

 

Noen tips til drivere. Tweaks, service pack etc?

 

Kjørte en runde super pi 1M oxo og havnet på 31s. Vil ned på 30s men det krever sitt :-(

Lenke til kommentar
klarte å presse litt mer ut av A64 riggen min nå :-)

 

25565p i 01 med et ATI 9500 np :-) Er en solid Verdensrekord med 9500 kort :-)

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7569948

Otroligt bra gjort! :thumbup: Du har fått upp din A64 högt, men jag skulle rekommendera att du körde 1:1 om du har möjlighet, det är en del extra även om du måste sänka från 2900 till 2800 eller kanske tom 2700. Vad har du för minnen?

Lenke til kommentar
klarte å presse litt mer ut av A64 riggen min nå :-)

 

25565p i 01 med et ATI 9500 np :-) Er en solid Verdensrekord med 9500 kort :-)

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7569948

Otroligt bra gjort! :thumbup: Du har fått upp din A64 högt, men jag skulle rekommendera att du körde 1:1 om du har möjlighet, det är en del extra även om du måste sänka från 2900 till 2800 eller kanske tom 2700. Vad har du för minnen?

Han bruker mushkin lvl 2 3500

Endret av upside
Lenke til kommentar
klarte å presse litt mer ut av A64 riggen min nå :-)

 

25565p i 01 med et ATI 9500 np :-) Er en solid Verdensrekord med 9500 kort :-)

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7569948

Otroligt bra gjort! :thumbup: Du har fått upp din A64 högt, men jag skulle rekommendera att du körde 1:1 om du har möjlighet, det är en del extra även om du måste sänka från 2900 till 2800 eller kanske tom 2700. Vad har du för minnen?

 

 

Hei,

 

Jeg bruker Muskin ja og de klarer ikke over 270 på 1:1 selv med 3,44v

 

kjører jeg 9,5*280 med ram på 1:1 går det bra .....

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Jeg bruker Muskin ja og de klarer ikke over 270 på 1:1 selv med 3,44v

 

kjører jeg 9,5*280 med ram på 1:1 går det bra .....

 

Noen tips?

Shuttle tar jo vdimm fra 5v-railen, så det er bare å kjøre på med 3,5v-3,8v. At A64 greier høyere minnehastighet med lavere multiplier er et kjent faktum (japanerne har fått BH-5 opp på 350+ 1:1 med 4x).

Lenke til kommentar
Jeg bruker Muskin ja og de klarer ikke over 270 på 1:1 selv med 3,44v

 

kjører jeg 9,5*280 med ram på 1:1 går det bra .....

 

Noen tips?

Shuttle tar jo vdimm fra 5v-railen, så det er bare å kjøre på med 3,5v-3,8v. At A64 greier høyere minnehastighet med lavere multiplier er et kjent faktum (japanerne har fått BH-5 opp på 350+ 1:1 med 4x).

Da vil minnekontrolleren dø rimelig fort? Han har allerede drept 2 cpuer..

Lenke til kommentar

AbitMAX3 | 2.6c@4043mhz Mach II| 2x256 Twwi BH-5/Ratio:3:2/Tim:2-5-2-2 | TyanTachyon 9800Pro kyld med r507 moddad Prommy MI 560/432(icke injusterad:()

24995 p i 2001SE

-----------------------------------------------------------------------------------------------

AN50r fully v-modd | 3200+@2450mhz kyld av:MicroFlow | 2x256 Twwi BH-5/Ratio 1:1/Tim:2.5-5-2-2 | TyanTachyon 9800Pro Maze4 520/425

 

25270

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...