groov Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Så ikke ut som det fantes en E61i tråd, så jeg innleder en med følgende spm: Hva i allverden er det lyset på fronten godt for? Fin telefon forresten!
deaktivert443556 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Tenker du på lyset oppe til venstre? Jeg tror det blinker når du får e-post.
groov Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Jepp, skjønte det nå. Blinker på ubesvarte anrop etc. også. Bare stusset litt over at det var et hvitt lys.
fxwz Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Får denne på lørdag Noen som har merket noen forskjeller mellom e61i og e61?
Roberto Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Den er raskere, slimmere, penere, sexyere, tøffere, bedre taster, bedre WiFi funksjonalitet, ser mer eksklusiv ut, har siste versjon av intellisync, er blitt kvitt joystick, har mer mellomrom mellom tastene, opptaker-knappen er blitt bedre skjult.
fxwz Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Den er raskere, slimmere, penere, sexyere, tøffere, bedre taster, bedre WiFi funksjonalitet, ser mer eksklusiv ut, har siste versjon av intellisync, er blitt kvitt joystick, har mer mellomrom mellom tastene, opptaker-knappen er blitt bedre skjult. 8425856[/snapback] Fikk akkurat min e61i, og er så langt enig med Robbie Eneste som jeg synes var litt vrient, var å få av og på baklokket. Er det bare jeg?
fxwz Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Bare min som er litt treg, og henger seg til dels opp?
Ohny Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 nå har jeg også fått min e61i, men jeg har problemer med å sette opp email konto, som yahoo, hotmail, gmail. fins det noen tråder hvor de viser hvordan man setter opp mail kontoer? har forresten Netcom abo
..Bjørnar.. Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hotmail får man ikke satt opp. E61i støtter ikke http kontoer, kun POP og IMAP. Bortsett fra det vil det bare være å sette opp kontoene med den informasjonen din mailtjenesteleverandør gir deg (samme informasjonen du trenger for å sette opp kontoer i Outlook forsåvidt). Inngående og utgående server + evt info om hvilke porter som er i bruk og evt kryptering. Utover det er det bare brukernavn og passord som trengs. Gmail har den informasjonen liggende som en link i verktøykassen på sine sider veit jeg.
Ohny Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 nå skulle jeg prøve meg på Mail for Exchange, men skjønner ikke noe. er det noen som har vært borti i det slik at jeg kan spørre om hjelp?
Roberto Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Ja, jeg bruker min E61i med "corporate push email" løsninger. Spør i vei.
Ohny Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 skulle surfe på nett, så får jeg meldingen "lite minne"... why?
Ohny Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 prøver nå laster ned en link, men den laster ned fra et annet aksesspunkt. hvordan får jeg til at den skal søke etter wlan?
µT. Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 prøver nå laster ned en link, men den laster ned fra et annet aksesspunkt. hvordan får jeg til at den skal søke etter wlan? 8797273[/snapback] Det er mulig du har funnet ut av dette. Du må gå inn i web-leseren, inn i innstillinger, så trykker du "tilgangspunkt", og still den på "alltid spør".
Ohny Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 prøver nå laster ned en link, men den laster ned fra et annet aksesspunkt. hvordan får jeg til at den skal søke etter wlan? 8797273[/snapback] Det er mulig du har funnet ut av dette. Du må gå inn i web-leseren, inn i innstillinger, så trykker du "tilgangspunkt", og still den på "alltid spør". 8841289[/snapback] yes takk, fiksa det nå
thinkdifferent Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Noen som vet om noen internettsider man kan laste ned diverse gratis ting og tang til E61i? Temaer, spill, programmer osv.
..Bjørnar.. Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Mobile9 er kanskje verdt en kikk? Suverent mye themes der ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå