Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg ? angående kabinett kjøp!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det heter faktisk Prometeia bare for ä rette bäde meg og deg :razz: Bestiller du fra sverige koster det vel ganske nöyaktig 5000NOK med bäde frakt og alt som skal til.... Og den er riktignok enda bedre enn Vapo, selv om den ser ganske kjedelig ut.. Men hva har vi en dremel, plexi og kalde katoder til :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-20 17:21, skrev Dr.X:

Quote:


Den 2002-12-20 16:41, skrev Syfer:

har bestilt :razz:

da står det bare 7800 kr igjen på konto :/


Nok for prometia, det :razz:

 

 

du skrev prometia selv :razz:

hehe..

hmm, hadde foretrukket vapo foran prometeia, pga utseende..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil bare rette opp en liten feil om noen skulle ha interessa av prometeia på nettet, du finner produktet på www.prometeia.dk eller på chip-con.com , om jeg har skrevet riktig nå da ...

 

Og til trådens opphva som skal ha kabinett, - se på ukens tilbud på komplett.no . det Chieftec-kabinettet er å anbefale tror jeg.

Lenke til kommentar

Hvis du skal kjøpe deg nytt kabinett, og vil at det skal være kult, har jeg et "billigt" alternativ... Sier bare, et plexiglass kabinett! :wink:

 

Det koster ikke så mye, fordi det er på ukens tilbud, det ser fet ut og med kald katode gjør det susen. Det eer midi-tower så lett og transporere.

 

Det er gaaaanske billig, hele 1200 kr ned i pris...

 

ncplex.gif

 

Hadde ikke vært for at jeg driver med å modde mitt nye kabinett, så hadde jeg kjøpte for fy faen det er et kupp!

 

Btw; Lian Li kabinettene er ikke noe særligt fint å se på, alt for kvadratisk.... heller plexi kabinett eller vappochill! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...