Gå til innhold

Dårlig erfaring med tlf. fra TV2 Torget selgere


Anbefalte innlegg

Er det flere som har dårlig erfaring med oppringninger fra TV2 torget (eventuelt Infonor som er firmaet som drifter TV2 torget)?

 

Jeg opplever at de ringer når jeg har bruktannonser på nett, selv om det tydelig i annonsen står at jeg har resevert meg mot opprigning fra alternative annonsører.

 

Når jeg spurte hvor de hadde annonsen min fra, svarte hun som ringte at den hadde hun fått i sin hånd. Etter å ytterligere ha spurt høflig noen ganger om hvor annonsen var hentet fra, bekreftet hun hvilket annonsenettsted det var hentet fra.

 

Så lenge man klart og tydelig har reservert seg mot slike oppringinger i annonse og reservert sitt nummer for telefonsalg, burde TV2 torget representantene respektere dette.

 

Er kanskje ikke mange som vil finne dette innlegget her på diskusjon.no, men skriv gjerne hvis du også har blitt ringt opp....

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn skjer jo med alle firmaene. Det du gjør når de ringer deg er at du sier nei takk og ber dem slette deg fra lista de har. Da vil de ikke ringe deg mer. Du kan klage å syte, men hvis det er din største bekymring i livet så har du det rimelig greit :)

Lenke til kommentar
Er det flere som har dårlig erfaring med oppringninger fra TV2 torget (eventuelt Infonor som er firmaet som drifter TV2 torget)?

 

Jeg har samme erfaring som deg. Tross reservasjon mot direkte markedsføring og tydelig anmerkning i annonsen om at telefonselgere ikke er ønsket, klarer Infonor å ringe meg. Jeg har tatt kontakt med både Infonor og TV2-torget, og de beklager selvsagt dette på det sterkeste og kommer med noe vas om at dette er en glipp osv. Desverre har jeg ingen tro på dette, jeg har større tro på Infonor systematisk gir blanke F'n i alt som heter reservasjon.

 

 

Sånn skjer jo med alle firmaene. Det du gjør når de ringer deg er at du sier nei takk og ber dem slette deg fra lista de har.

 

Dette skjer faktisk ikke med alle firmaer. Det skal faktisk ikke være nødvendig å ta kontakt med alle firma, det er derfor man har et reservasjonsregister og i tillegg skriver at annonseselgere ikke er ønsket i annonsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...