Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Bare balsam og vann, ja.

Hvor ofte?

 

Bruker balsam hver dag, men prøver å kutte litt ned der og. Klarer bare ikke å løsrive meg helt.

 

 

Hva er fordelen med å droppe shampoo?

 

 

Håret blir mye enklere å style, mindre stritt, mindre fett. Ofte trenger jeg ikke mer enn en rundbørste og hårføner for å fikse håret, så jeg bruker som regel ikke voks eller andre lignende produkter. Blir mer naturlig på en måte.

Dette er forresten min erfaring, har ingen spesifikke kilder. Men det er et velkjent fenomen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan vil dere beskrive Renati og Define? Har prøvd ulike typer av d:fi og American Crew (sistnevne elendig, trenger veldig mye hold for håret mitt og den fungerer ikke), samt noen andre merker jeg ikke kommer på, men ingenting har truffet særlig. Jeg har også en mistanke om at voksen blir veldig mye dårligere jo mer jeg bruker den, er det andre som har samme erfaring? Og hvordan gjør dere det med sjampo/balsam? Håret mitt er veldig tykt og stritt, og det vokser fort. Kan be frisøren om en nærmere beskrivelse ved neste besøk.

Lenke til kommentar

Define Men Clay(den boksne som er litt rød) er bra den. Hvis du går ute i regnet vil du oppleve at den blir skylt litt ut av håret. Vite vanndråper renner ned. Den er veldig bra til prisen.

Personlig foretrekker jeg Renati Hard Rock, men det er med liten margin. Min favoritt av alle hårvosker er ID titanium extreme, :)

Alle er matte.

Endret av -Twix-
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er veldig fornøyd med Joico Style Reform Matte Clay. God hold og lite shine, den er også fin å jobbe med utover hele dagen. Anbefales! Luggen når ned til nesen her, så litt lengre enn deg.

Hvor stivt blir håret ditt når du bruker det? Altså, kan du dra fingrene gjennom det uten problemer?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...