Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Kanskje du heller burde prøve ut en géle? Tror det passer bedre for tynt, halvlangt hår.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
3084467103_0d8fcacbfe_o.jpg

Jeg fronter den type sveis for tida, og bruker Layrite. Til denne sveisen bruker de fleste Dax, men Layrite er like bra, og med noe hårspray på toppen holder det hele dagen og ut kvelden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har en vox og anbefale for veldig tynt hår? Har brukt Renati og Fudge før men er ikke så fornøyd med dem siden frisyren mister fasongen nesten med en gang. Vurderer å plukke opp gelwax siden den er så billig og virker grei nok, paste virket også litt interessant noen erfaringer? Er vel åpen for alt.

 

Jeg har rimelig tynt hår og Renati Matt Mud funker veldig bra for meg. Godt hold og den får håret til å se fyldigere ut.

 

Er det noen som vet om noen bra nettbutikker hvor man kan bestille Matt Mud til England btw? Har endelig funnet noe som funker ordentlig på mitt hår også selges den ikke her..

Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid noe i håret, men bytter merke ganske ofte. Nå som jeg har det storsett krøllete bruker jeg mye av dette. Selvfølgelig ikke alt på en gang.

 

Catwalk Tigi Curls Rock.

Bed Head Tigi Control Freak

Loreal Studio Fix

Bed Head Manipulator

Sebastian Crude Clay

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode forslag til hvilken gele/wax jeg kan kjøpe, for å style håret mitt slik som Ronaldo har det på bildet nedenfor? (jeg har allerede klippet meg slik, og hårtypen min er ganske lik)

 

Jeg bruker for tiden å blande H&M GelWax og Renati Paste, og det fungerer greit nok. Har prøvd Tigi Bed Head Manipulator men den var ingen suksess for mitt hår.

 

Noen produkter jeg har vurdert er:

 

American Crew Molding Clay

American Crew Fiber

Fudge Hair Shaper

KMS California Hairplay Hard Wax

 

Andre forslag eller kommentarer?

 

post-190453-1241701833_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Renati strong hold, eller rock hard. Rock hard er hardest og holder håret stivt lenge, mens strong hold er mykere, og håret holdes ikke oppe så lenge, men samtidig ser håret tykkere ut.

 

Men det gir ikke håret den der " shinen " som Ronaldo har - er jo det som er keeg. da-aa :tease:

Lenke til kommentar
Renati strong hold, eller rock hard. Rock hard er hardest og holder håret stivt lenge, mens strong hold er mykere, og håret holdes ikke oppe så lenge, men samtidig ser håret tykkere ut.

 

Men det gir ikke håret den der " shinen " som Ronaldo har - er jo det som er keeg. da-aa :tease:

Synes ikke Ronaldo ser så kul ut på håret.

Lenke til kommentar
Hvilken voks/paste anbefales til kort tjukt hår? Har Renati nå, men synes ikke den er så bra. Ønsker noe som gir tekstur.

Om du har 35,50 kroner å slå av, kan du prøve ut GelWax. Den fungerer ypperlig til den jobben. Brukte Renati før jeg og, men har gått over til GW.

Lenke til kommentar

Kanskje Define Men Paste er noe for deg?

Selv syns jeg den var dårlig til å begynne med, men når jeg begynte med å bruke hårføner og paste så syns jeg den ble rimelig bra. Jeg har lengde på håret nå så den vil fungere fint på kort hår tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...