Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det meningen at Crude Clay'en skal være vanskelig å få ut håret? Sliter ekstremt med å få alt vekk, selv etter 3-4 runder med shampo. Er forsåvidt ikke noe stort problem (tar jo i voks rett etter på uansett), men greit å vite om det er noe med galt boksen jeg har eller om det skal være slik.

Lenke til kommentar

Kan godt være at jeg tar for mye i. Blir fort til at jeg bare tar mer og mer voks, i stedet for å prøve litt til med det lille jeg har tatt i. Skal teste ut litt mindre neste gang så får jeg se om det blir noe bedre. :) Før brukte jeg en Define-shampo som det faktisk sto på skulle fjerne stylingrester, noe den som sagt ikke gjorde. Akkurat nå bruker jeg en Palmolive da den lukter mye bedre enn Define'en. Men er åpen for forandringer hvis du skulle ha noe å anbefale. :)

Lenke til kommentar

Gode produkter er ofte ganske drøye. Annet argument til å bruke litt ekstra penger på dem. Fordi de rett å slett holder mye lengre.

 

Har aldri vært en helt fan av Defineprodukter. Mange av dem lukter godt. Men kvalitetsmessig så slår de ikke produkter som blir solgt i salonger. (Eller på nettet om man vil kjøpe dem billigere). Sier i reklamen at de er anbefalt av frisører. Aldri møtt en eneste som er enig i dette.

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til en jente med halvlangt hår, med litt fall i, og alt for mange forkskjellige lengder. Jeg liker å slette det ut, men ha det så stort og bustete som mulig. eller i hvertfall stort, hvis dere skjønner hva jeg mener, haha. :D

forstod ikke helt hva du mente, bilde?

Lenke til kommentar
Noen som vet om en god wax/paste som fungerer til sånn frisyre som jeg har linket til noen innlegg over?

Scruples Menz Paste tror jeg vil fungere bra. Drøy i bruk er den og. Er ikke alle frisørsalonger som har denne inne, så du må nok ta en titt rundt omkring.

Endret av khalif_of_kalif
Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til en jente med halvlangt hår, med litt fall i, og alt for mange forkskjellige lengder. Jeg liker å slette det ut, men ha det så stort og bustete som mulig. eller i hvertfall stort, hvis dere skjønner hva jeg mener, haha. :D

forstod ikke helt hva du mente, bilde?

 

 

Har desverre ikke noe bilde av meg nå, for jeg sitter på jobb :!:

men håret mitte er jo da halvlangt og svart. det er klippet opp i litt for mange lenger, så jeg får det liksom ikke helt som jeg vil ha det. jeg vil jo på en måte ha litt emo-stil over det. stort og gjerne tupert, med slett skrålugg foran.

problemet er jo at jeg har ganske mye fall i håret, så det holder seg liksom ikke slett.

har jo merket at mange at ganske mange typer voks osv. lett lager MER fall i håret. nesten så det ser krøllete ut når det tørker.

skjønner ? :S jeg vet jeg er ekstremt dårlig til å forklare. haha

Lenke til kommentar
Skal vi lage en "bildetråd for hår" der folk poster bilder av håret sitt? :p

Anyhow, playball serien (blå / grønn) funker visstnok bra til halvlangt hår sier noen bekjente, har ikke noe personlig erfaring da jeg ikke har så langt hår...

hørtes litt morsomt ut :lol:

 

hadde vært dritfett :D gogogo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...