Gå til innhold

Info om den nye patchen


Anbefalte innlegg

Selvsagt håper jeg at den blir gratis :) Men det er ofte forskjell på det jeg håper og det jeg tror. Har lagt Gothic 3 på hylla for lenge siden, langt fra ferdig dessverre. Ingenting hadde gledet meg mer enn en gratis oppgradering som gjør at jeg kan spille gjennom hele spillet uten kræsj og annet fanteri...

 

En ting er i allefall sikkert, om denne patchen blir å koste penger i form av en utvidelse eller noe, så har jeg lagt penger i et spill fra JoWood for siste gang.

8414549[/snapback]

 

Det er en Patch, har det noen gang skjedd at folk tar betaling for en patch/update som fikser ting i spillet ?

 

Hadde vi snakket om en Addon eller extrapakke så hadde det nok våre betaling.

 

Så denne blir nok gratis ja, og jeg gleder meg :tease: blææææ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blæææ bæææ sjøl.

 

Poenget mitt er at de lover det som en patch nå ja, men i de eksemplene jeg har nevnt tidligere i tråden, så ble det også lovet som patch først, deretter utsatt og så inkludert i expansions som man måtte betale for.

 

Sier ikke at dette nødvendigvis kommer til å skje her, jeg håper alldeles ikke det. Dessverre har jeg null tillit til G3-folkene, derfor tror jeg at dette er skryt og fanteri som ender opp på samme måte som Heroes IV, Heroes V og Civilization III.

 

Håper jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Altså, hvem bryr seg om den blir gratis eller ikke?

Ikke misforstå, er ikke en simpel pirat som det kanskje kan se ut som. Men, når spillet ble utgitt i sin såpass uferdige form, har jeg NULL problem med å laste ned denne patchen, gratis eller ei.

 

Tipper mange er enige. Gleder meg forsåvidt til patchen, får vondt i hodet av å spille med den fpsen jeg har nå.

Lenke til kommentar
Dessverre har jeg null tillit til G3-folkene, derfor tror jeg at dette er skryt og fanteri som ender opp på samme måte som Heroes IV, Heroes V og Civilization III.

8465705[/snapback]

 

Det er bare å tro om igjen. :)

8472344[/snapback]

 

Ja, jeg tror det når jeg ser det ferdige produktet, altså patchen, som inneholder alt det de lovet, gratis, nedlastet og installert på maskinen min :)

Lenke til kommentar
Jeg bryr meg.

 

Hvorfor bryr du deg? Det koster deg ingenting uansett. Jeg er også dypt skuffet over at de slapp spillet i den tilstanden det var/er i, og om de skal ta betaling for patchen er det

patetisk. Men som sagt, det eneste en eventuell prissetting på patchen gjør er å ødelegge folks tillitt til Pirhana Bytes :)

Lenke til kommentar
Jeg bryr meg.

 

Hvorfor bryr du deg? Det koster deg ingenting uansett. Jeg er også dypt skuffet over at de slapp spillet i den tilstanden det var/er i, og om de skal ta betaling for patchen er det

patetisk. Men som sagt, det eneste en eventuell prissetting på patchen gjør er å ødelegge folks tillitt til Pirhana Bytes :)

8475998[/snapback]

 

Jeg bryr meg vist de skal ta betaling for patchen. Herregud jeg forventer no så pass at de kan fulføre et spill før de lopper oss for penger, så vist de skal ta penger for patchen kan de no bare ete drit. :thumbdown:

 

Blir den gratis skal eg heller bli litt glad i de :innocent:

Lenke til kommentar
Dessverre har jeg null tillit til G3-folkene, derfor tror jeg at dette er skryt og fanteri som ender opp på samme måte som Heroes IV, Heroes V og Civilization III.

8465705[/snapback]

 

Det er bare å tro om igjen. :)

8472344[/snapback]

 

Ja, jeg tror det når jeg ser det ferdige produktet, altså patchen, som inneholder alt det de lovet, gratis, nedlastet og installert på maskinen min :)

8472946[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du mener, men jeg tviler likevel på det. Som sagt i den artikkelen, så er Piranha redd for å miste all troverdighet som de har bygget seg opp hos fansen i snart ti år.

 

M@R7!N, selvsagt bryr vi oss! JoWood og Piranha skal ikke begynne som Electronic "Arts", MicroShit og... *grøss* Apple, som tar betaling for alt mulig smått tullball. Når spillet er så uferdig når det kommer, så har vi et KRAV på å få gratis patcher som fikser.

 

Denne patchen kommer uansett ikke til å bli noen ekspansjon. Når de sier "changes to story", mener de sikkert at orkene for eksempel ikke går amok på deg fordi du tar over X antall byer, at noen viktige karakterer kanskje blir udødelige, etc. Det kommer nok ikke til å bli noen nye områder, karakterer eller oppdrag. Det er jeg temmelig sikker på. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må jo være ufattelig tåpelig vist man må betale for en patch til ett spill, vist jeg kjøper ett spill å det ikke fungerer som det skal, regner jeg med at de som har lagd spille fikser det Gratis!?!

Endret av Roug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...