Gå til innhold

20'' flatskjerm til 293kr m/mva. What to do?


Anbefalte innlegg

Spørmålet er jo hvor langt dette skal kunne gjelde? Når noen bestiller noe regner de jo med at de får det de bestiller, til den prisen de bestiller det til. Pengene er nå trukket fra min konto, og jeg har ikke den samme disponible saldoen.

 

Hva hvis jeg kjøpte en tv til 50.000? Eller en bil til 1.000.000kr? Når jeg kjøper noe regner jeg jo med at for at forhandleren skal kunne trekke penger fra min konto, må jeg få varen jeg har bestilt.

8394506[/snapback]

 

Du har mindre disponiblelt i kort, men det er ikke sikkert pengene er overført. Som sagt: hvis du handler på komplett.no, holder de av pengene til de har sendt varen, men de pengene de holder av kan ingen andre enn dem røre før enten varen er sendt eller ordren er kansellert. Hvis de bare holer av pengene vil de fremdeles være udisponible for deg.

 

EDIT: Jeg er klar over at du ikke handler på komplett, men det kan være de benytter seg av samme system.

Endret av LarsEL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen penger skal være trekt, men de skal være reservert, dvs, du får ikke lov til å bruke de til noe annet før selgeren ser han har varen og alt er i orden, og den er pakket og klar for å sendes til deg.

 

Ergo, så fort de kommer på jobb i morgen tidlig, vil de se at her er det en feil, de retter feilen, sletter ordre, og dine penger åpnes igjen opp igjen til ditt bruk.

 

Såklart, de kan være unntaket fra regelen, og faktisk trekke direkte, før varen i heletatt er tatt fra lager, men tviler, er en ganske vanlig praktsis blitt å reservere, sjekke ordre, pakke, sende, trekke.

Lenke til kommentar

Koster ingenting å drømme, men tvilsomt at de som behandler ordrene ikke får med seg feilen og videresender ordrene til lageret for pakking.

 

Til trådstarter, sannsynligheten for at du fikk den kunne kanskje vært større om du ikke lagde tråden, da en skjerm med rar pris kan gå forbi de som behandler ordrene, men når han får inn bestilling på 200skjermer på en mandagsmorra, da vil han reagere, jeg ville i allefall.

Lenke til kommentar

Joda, det er forsåvidt riktig, men du har også link i førsteposten som tar deg til annonsen, der det faktisk står feil pris (eller, en urealistisk lav pris).

 

Utenom å faktisk vise hvilket produkt og hvilken pris det gjelder, har ikke disse skjermdumpene (genialt ord) noen funksjon.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Takk for din bestilling.

 

På grunn av feil pris på denne varen må vi dessverre kansellere din

bestilling. Det reserverte kjøpsbeløpet er refundert og bør være

disponibel din konto i løpet av en bank dag.

 

 

 

Med vennlig hilsen

 

Magne Andersson

PC Express AS

 

 

:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...