Gå til innhold

20'' flatskjerm til 293kr m/mva. What to do?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo ikke min feil at de har fucket opp? Jeg betaler de jo med debetkort nå, og pengene blir overført øyeblikkelig?

8394378[/snapback]

 

Hvis de opererer på samme måte som komplett blir ikke pengene overført før de har sendt varen. De bare "holder av penger" på kontoen din og tar dem når de sender varen.

Lenke til kommentar

"PC Express tar forbehold om trykkfeil og forbeholder seg retten til å endre konfigurasjoner og priser. Bilder kan avvike fra angitte spesifikasjoner. Varemerker eller andre navn som brukes på vår webside henviser enten til eierne av varemerkene eller navnet på deres respektive produkt."

 

Betyr det at de kan forandre pris etter noen har bestilt, eller betyr det at de kan forandre prisen generelt?

Lenke til kommentar
"PC Express tar forbehold om trykkfeil og forbeholder seg retten til å endre konfigurasjoner og priser. Bilder kan avvike fra angitte spesifikasjoner. Varemerker eller andre navn som brukes på vår webside henviser enten til eierne av varemerkene eller navnet på deres respektive produkt."

 

Betyr det at de kan forandre pris etter noen har bestilt, eller betyr det at de kan forandre prisen generelt?

8394394[/snapback]

 

Det betyr vel stort sett at de forbeholder seg retten til å si "sorry kompis, det var en tyrkleif og du kan desverre ikke få varen til den prisen. Vil du ha den alikevel til ordinær pris?"

 

Jeg har alikevel fått et par sånne røverkjøp på grunn av trykkfeil. Jeg kjøpte alle tre Ringenes Herre extended ed. boksene på CDON for noen år tilbake for 39,- stk. Når de kostet 400+ på elkjøp. Det manglet nok et 9-tall, og det gikk gjennom for min del.

Lenke til kommentar

Blir nok bare som med alle de andre trykkfeilene, var jo feilpris på en hdd for noen dager siden, der ble alle ordrene kanselert.

 

Skal mye til for at noen får skjermer, hovedsaklig er det eneste folk som betiller gjør, er å skape mer jobb for de som driver butikken.

 

Hun som fikk kjøpe ps2 til 10 kroner fikk den fordi de mente det ikke var usannsynlig at hun faktisk trodde den kostet det, og ikke som her, der folk "vet" at det er feilprising. Såklart kan vi jo alle bestille og prøve å spille det kortet ovenfor butikken, men med tanke på at de har lagt inn forbehold mot feilprising, sliter vi nok med å få det igjennom.

Lenke til kommentar

Joda, man kan alltids gå for den. Men de er fortsatt i sin rett i å kanselere ordrene som blir lagt inn. Hadde kunne tenkt meg 2 stk av de der selv, lurer på hva vanlig pris er egnetlig.

 

Edit: Normal pris ser ut til å ligge litt over 2500,-

Endret av lain
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke?

 

Jeg tipper det er en rimelig god sak om det ikke er som reklamert

8394372[/snapback]

Du leste ikke innlegget mitt hva. Du får den IKKE til den prisen. Ikke noe å diskutere, dette har vært oppe så utrolig mange ganger.

 

Quote:

 

"Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel."

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Var det ikke nettopp en dame som fikk kjøpt en ps2 til 10kr eller noge slik? Pga skrivefeil på elkjøp sine sider? Eller blander jeg med noe annet nå?

8394374[/snapback]

Det var kun hune ene damen som fikk det, siden hun hadde snakket med kundeserice først og fått bekreftet prisen. De andre fikk Ps2 til en rimelig brukbar pris, men ikke 10 kroner. :)

 

 

Hvis det er så billig at man burde visst bedre, slik som dette tilfellet her, har man lite man skulle sagt. Er det derimot en TV som er anonsert til 11999 i stedet for 12999, er saken en annen.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke?

 

Jeg tipper det er en rimelig god sak om det ikke er som reklamert

8394372[/snapback]

Du leste ikke innlegget mitt hva. Du får den IKKE til den prisen. Ikke noe å diskutere, dette har vært oppe så utrolig mange ganger.

men da har man rett til å kansellere kjøpet dersom man ikke vil ha den til normal pris?

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig vil bare selger kanselere alle ordrene med denne prisen. De vil ikke bare sette opp prisen og sende deg varen, for så å trekke deg for full pris.

 

De har 2 valg, enten kanseler ordre og sende mail med info (evt ingen mail, det skjer), eller la de som har bestilt få til lageret er tomt for så kanselere.

Lenke til kommentar

Spørmålet er jo hvor langt dette skal kunne gjelde? Når noen bestiller noe regner de jo med at de får det de bestiller, til den prisen de bestiller det til. Pengene er nå trukket fra min konto, og jeg har ikke den samme disponible saldoen.

 

Hva hvis jeg kjøpte en tv til 50.000? Eller en bil til 1.000.000kr? Når jeg kjøper noe regner jeg jo med at for at forhandleren skal kunne trekke penger fra min konto, må jeg få varen jeg har bestilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...