Gå til innhold

Er det trygt?


Anbefalte innlegg

Bare å si at du ble hacket og ringe Blizzard, eneste problemet er om han har transfera charsa off acc :)

8411346[/snapback]

Da kan man vel ta saken til høyere makter (politi) siden han har brukt ditt navn uten tilatelse. Eller tar jeg feil nå?

8411582[/snapback]

 

Hvis du gir bort kredittkort / kode.. Kan du da tilkalle politiet og anmelde han?

 

Nope :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var account salg dog, da gjelder irl penger, men politiet er dessverre altfor lite moderne til å forstå hvorfor en WoW acc er verdt penger i det hele tatt. (Blir det samma for dem om du skulle anmeldt en fyr for å stjele d2 accounten din)

 

Men når man faktisk tar penger for det så

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
jeg har tradet account mange ganger og blitt scammet mange ganger, men altids funnet en løsning på problemet.

8411270[/snapback]

 

:roll: Utrolig at dere gidder å begi dere ut på noe så risikabelt. Først legger du ned mange måneder med innsats og så risikerer du alt... Og Blizzard er neppe glade for å kaste bort ressurser på dere når dere blir scammet heller.

 

Folk som scammer hverandre og sletter hverandres kontoer, fortjener hverandre.

Lenke til kommentar

Nå viser det seg at jeg fortsatt har email adressen min registrert til accounten min. Er litt fristet til å ta tilbake accounten og gi tilbake user infoen hans fordi jeg er redd for at han kan komme til å scamme meg.. men hva bør jeg gjøre? *skummelt*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...