Gå til innhold

Hvilken legendariske gitarsoloer husker dere?

Artico01

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For min del er det soloene i Comfortably Numb av Pink Floyd som topper tronen. Hvertfall den andre soloen som spilles i slutten av sangen er evig deilig :love:

Endret av Larzie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har postet dette i en lignende tråd, og det gjelder enda:

"Soloen på (italiensk-helvetet) Zucchero's Sens Una Donna er faktisk skremmende perfekt. Der har du teknikk (til en viss grad) og tonalitet og ikke minst lyd. Summen av dette er skremmende bra. Låten i seg selv er selvsagt en dårlig kokt potet"

Hva gitaristen heter aner jeg ikke, men potet eller ikke, gi soloen en lytt. En aldri så liten genistrek.

Skrevet

Dream Theater - The Spirit Carries On (den er fantastisk <3)

Dream Theater - Another Day (begge soloene er nydelige <3)

Pink Floyd - Money

Liquid Tension Experiment - Kindred Spirits (nyydelig <3)

Skrevet

Stairway to heaven er tidenes deiligste solo spør du meg.

Litt overasket over at ingen har nevnt Guns n' Roses - Sweet Child of Mine. Fantastisk solo dette og.

Skrevet

Gary Moore - Still got the Blues

Fy feite for en fantastisk solo, husker jeg så live-opptak der han spiller denne sangen. Gjennomvåt av svette gjennomførte han sangen på en helt utrolig måte. Lurer på om det var et opptak fra Montreux i 1992 (?).

Skrevet
Gary Moore - Still got the Blues

Fy feite for en fantastisk solo, husker jeg så live-opptak der han spiller denne sangen. Gjennomvåt av svette gjennomførte han sangen på en helt utrolig måte. Lurer på om det var et opptak fra Montreux i 1992 (?).

8428584[/snapback]

Dette er helt klart en fantastisk solo ja, hadde helt glemt denne sangen! Takk for påmindelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...