Gå til innhold

Liker du Beef Jerky?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vær obs på at det er forekommet kugalskap i USA, og dermed bør man ikke importere beef jerky, eksempelvis Jack Link's f'eks fra ebay, da den som blir solgt lovlig i Norge er fra New Zealand.

 

Selv om forekomstene er lave, er Variant Creutzfeldt Jakob, den ubotelige sykdommen man får halvannet års tid etter å ha spist "infisert" kjøtt, ca den verste sykdommen i verden, og kan sammenlignes med Alzheimer i fast forward for unge mennesker.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

mm , og vi alle skal dø. new zealand er vår frelser fra creutzfeldt-jakob syndromet i evig tid. hvertfall når det gjelder tørket beef jerky og alt annet spiselig kjøtt

 

Eller store deler av vesteuropa, ikke inklusive england.

 

Og angående at vi alle skal dø, ser helst at det ikke skjer før jeg er tredve, skjelvende i en dam av min egen avføring ute av stand til å huske navnet mitt.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Helt død nå denne tråden?

Fikk blod på tann når jeg hørte noen på jobben nevne jerky! Noen i Stavanger området som vet om det selges noe sted her ? Jeg kjører gjerne et stykke for å få tak i det. Har bare smakt det 2 ganger, før de sluttet og selge det i gamlebyen... traitors!

 

Anyone ? Send meg evt. PM :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...