Lamp1 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Har nå installert et dumt program jeg ønsker å fjerne (VTP6) Klarer ikke å få det bort Så jeg lurer på hvordan man kan gjennopprettet nesten helt tilbake da man fikk den? Går det an? bare spør om du lurer på noe mer! Måtte haste skrive
War Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Har du på system restore? bla bla tilbehør systemverktøy systemgjenoppretting
Lamp1 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Har du på system restore? bla bla tilbehør systemverktøy systemgjenoppretting 8386066[/snapback] Har prøvd det, men kan ikke kommer måneder tilbake. Kommer bare til April. Altså den vi er i
p@ge Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 VTP6 har klart en uninnstall fil: It does have uninstallation options in case you decide you want to get rid of it, so there really isn?t anything to lose. However, when you install the software it has to overwrite some system files (it modifies things like the boot screen) so Windows will prompt you stating that your system files have been changed. It will ask whether you want to change them back or leave them, so just leave them if you want the system to function properly. med mindre du har tankeløst trykket ja på alt. let etter den ! ellers kan du prøve RegSeeker til å få den vekk: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm lykke til
Lamp1 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 VTP6 har klart en uninnstall fil: It does have uninstallation options in case you decide you want to get rid of it, so there really isn?t anything to lose. However, when you install the software it has to overwrite some system files (it modifies things like the boot screen) so Windows will prompt you stating that your system files have been changed. It will ask whether you want to change them back or leave them, so just leave them if you want the system to function properly. med mindre du har tankeløst trykket ja på alt. let etter den ! ellers kan du prøve RegSeeker til å få den vekk: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm lykke til 8387512[/snapback] Skjønte ikke så mye av det du mente, og RegSeeker Finner ingenting som heter VTP6
War Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Har du windows cd? Isåfall kan man jo bare brenne ut eller legge på annen harddisk det man vil ha og reinstallere.
backup Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Skjønte ikke så mye av det du mente, og RegSeeker Finner ingenting som heter VTP6 Kanskje vtp6 er for mye rotet til. Derfor kan du jo eventuelt prøve dette: Reinstaller vtp6, så avinstallerer du.
p@ge Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Skjønte ikke så mye av det du mente, og RegSeeker Finner ingenting som heter VTP6 8393913[/snapback] har du letet med RegSeeker etter " Vista Transformation Pack 6 " hvis det ligger noe rester igjen så skal den finner disse. husk å krysse av for alle HKey_ lykke til
Mr. Ty Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Har nå installert et dumt program jeg ønsker å fjerne (VTP6) Klarer ikke å få det bort Så jeg lurer på hvordan man kan gjennopprettet nesten helt tilbake da man fikk den? Går det an? bare spør om du lurer på noe mer! Måtte haste skrive 8380452[/snapback] Jeg har akkurat det samme problemet! Har prøvd å systemgjenopprette til før jeg installerte VTP6, men får bare denne meldingen:
Mr. Ty Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 noen som vet hvorfor jeg får den meldingen over? (ufullstendig gjenoppretting)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå