Gå til innhold

Gjennopprette langt tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå installert et dumt program jeg ønsker å fjerne (VTP6) Klarer ikke å få det bort :(

Så jeg lurer på hvordan man kan gjennopprettet nesten helt tilbake da man fikk den? Går det an?

bare spør om du lurer på noe mer! Måtte haste skrive :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du på system restore? bla bla tilbehør systemverktøy systemgjenoppretting

8386066[/snapback]

Har prøvd det, men kan ikke kommer måneder tilbake. Kommer bare til April. Altså den vi er i

Skrevet

:hmm: VTP6 har klart en uninnstall fil:

It does have uninstallation options in case you decide you want to get rid of it, so there really isn?t anything to lose. However, when you install the software it has to overwrite some system files (it modifies things like the boot screen) so Windows will prompt you stating that your system files have been changed. It will ask whether you want to change them back or leave them, so just leave them if you want the system to function properly.

med mindre du har tankeløst trykket ja på alt.

let etter den !

ellers kan du prøve RegSeeker til å få den vekk:

http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

lykke til

Skrevet
:hmm: VTP6 har klart en uninnstall fil:

It does have uninstallation options in case you decide you want to get rid of it, so there really isn?t anything to lose. However, when you install the software it has to overwrite some system files (it modifies things like the boot screen) so Windows will prompt you stating that your system files have been changed. It will ask whether you want to change them back or leave them, so just leave them if you want the system to function properly.

med mindre du har tankeløst trykket ja på alt.

let etter den !

ellers kan du prøve RegSeeker til å få den vekk:

http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

lykke til

8387512[/snapback]

Skjønte ikke så mye av det du mente, og RegSeeker :blush: Finner ingenting som heter VTP6 :hmm:

Skrevet
Skjønte ikke så mye av det du mente, og RegSeeker  Finner ingenting som heter VTP6

Kanskje vtp6 er for mye rotet til. Derfor kan du jo eventuelt prøve dette: Reinstaller vtp6, så avinstallerer du.

Skrevet

Skjønte ikke så mye av det du mente, og RegSeeker :blush: Finner ingenting som heter VTP6 :hmm:

8393913[/snapback]

har du letet med RegSeeker etter " Vista Transformation Pack 6 "

hvis det ligger noe rester igjen så skal den finner disse.

husk å krysse av for alle HKey_

lykke til

Skrevet
Har nå installert et dumt program jeg ønsker å fjerne (VTP6) Klarer ikke å få det bort :(

Så jeg lurer på hvordan man kan gjennopprettet nesten helt tilbake da man fikk den? Går det an?

bare spør om du lurer på noe mer! Måtte haste skrive :cool:

8380452[/snapback]

Jeg har akkurat det samme problemet!

Har prøvd å systemgjenopprette til før jeg installerte VTP6, men får bare denne meldingen:

post-119540-1176833710_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...