Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

IP til speedtouch 546T2


Anbefalte innlegg

Har et speedtouch 546T2 rutermodem og har kjørt det som bridge siden jeg fikk det men jeg skulle gjerne ha byttet på noen settings men jeg greier ikke å koble meg til det. Jeg koblet meg direkte på og sjekket ipconfig men det funket dårlig. Noen som vet hva default IP'en til modemet er og hvis jeg må via en port eller noe?

Endret av shaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moro på den IP'en fikk jeg timeout .. sukk for en møkkaruter.

8369492[/snapback]

 

Regner med du bytter til samme ip serie på PC`en før du prøver i connecte til routeren via HTTP.

Default IP er 10.0.0.138 som det har blitt sagt tidligere

BTW: har prøvd mange routere opp gjennom tiden og Speedtoutch er en av di bedre som blir levert av bredbånd leverandører.

Endret av Firstc
Lenke til kommentar
Moro på den IP'en fikk jeg timeout .. sukk for en møkkaruter.

8369492[/snapback]

 

Regner med du bytter til samme ip serie på PC`en før du prøver i connecte til routeren via HTTP.

Default IP er 10.0.0.138 som det har blitt sagt tidligere

BTW: har prøvd mange routere opp gjennom tiden og Speedtoutch er en av di bedre som blir levert av bredbånd leverandører.

8369535[/snapback]

 

Hvor gjør man det? Pleier å bruke mac så er litt usikker når det gjelder sånt i windows :p

Lenke til kommentar

Drfault IP for TN kunder er 10.0.0.138 og default for NGT kunder er 10.0.0.1.

 

Hvis du ikke vet hvilken IP du evt. har forandret til når du satte den ti bridge, så kan du resette ved å bruke en binders eller lignende i hullet lokalisert ved power knappen bak på 546T2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...