Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor får jeg tak i Bilbøker?


Krabba

Anbefalte innlegg

jeg har letet litt rundt for å finne bilbøker. prøver å få tak i en for seat toledo 99-

ringte også til biltema, men de hadde ikke til seat.

 

noen som har anelse om hvor jeg kan få tak i dette ?

 

seat bruker no vw deler, jeg da finne det meste i en bok om feks golf ?

 

(tenker da på en bok som tar for seg de forskjellige delene og hvordan man skifter vedlikeholder osv..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Torshov har masse Hayenesbøker. Mulig det finnes til Seat (=

8368217[/snapback]

 

thx ;=) jeg ringte dem men de hadde hadde ikke, men han jeg snakket med sa jeg sku sjekke automobilia i oslo, sendte de en mail så får se om de har ;)

 

om det er flere som er på utkikk etter bøker om bil/mc virker de som et sted med bra utvalg.

 

"Vi har Skandinavias største utvalg

av gjør-det-selv-verkstedhåndbøker

og andre bøker om din hobby!"

Endret av Krabba
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å foreslå Automobilia selv. Han som driver det har også vært med i Autofils spørrepanel, så jeg regner med at det ligger litt kompetanse bak bedriften :) Har også hørt om gode erfaringer ved kjøp derifra, bestilt en dag og liggende i postkassen dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Skulle akkurat til å foreslå Automobilia selv. Han som driver det har også vært med i Autofils spørrepanel, så jeg regner med at det ligger litt kompetanse bak bedriften :) Har også hørt om gode erfaringer ved kjøp derifra, bestilt en dag og liggende i postkassen dagen etterpå.

8372725[/snapback]

 

det var no betryggende å vite =) snakket med han nå, men ser dårlig ut med slike manualer.

 

for dere som sitter i samme båt som meg så har han mulighet til å få trykt opp deler av eller hele fabrikkens egen manual, men de er ganske store og kan fort bli dyrt.

Lenke til kommentar
jeg har letet litt rundt for å finne bilbøker. prøver å få tak i en for seat toledo 99-

ringte også til biltema, men de hadde ikke til seat.

 

noen som har anelse om hvor jeg kan få tak i dette ?

 

seat bruker no vw deler, jeg da finne det meste i en bok om feks golf ?

 

(tenker da på en bok som tar for seg de forskjellige delene og hvordan man skifter vedlikeholder osv..)

8367891[/snapback]

biltema har en del håndbøker om slikt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...