Gå til innhold

Video: God of War II, dokumentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
runna GOW på en dag, og har begynnt på det på nytt, men gruer meg til jeg kommer til de knivene på hades brettet, brukte sittert 2 timer bare på å komme opp av de kabab rullene. og har liksom ikke lyst til å gjøre det igjen

8369931[/snapback]

 

På en dag ? Lar vel seg sikkert gjøre hvis du sitter konstant hele dagen men holy crap :O Brukte 6 måneder jeg >_<

Endret av Avean
Lenke til kommentar
runna GOW på en dag, og har begynnt på det på nytt, men gruer meg til jeg kommer til de knivene på hades brettet, brukte sittert 2 timer bare på å komme opp av de kabab rullene. og har liksom ikke lyst til å gjøre det igjen

8369931[/snapback]

 

Hva? kabab ruller? Hvilke kniver er det du snakker om?

8369995[/snapback]

 

på hades brettet er det slike kebab rulle som du må klattre opp, blir du truffet av en kniv faller du ned og må begynne på nytt

 

 

runna GOW på en dag, og har begynnt på det på nytt, men gruer meg til jeg kommer til de knivene på hades brettet, brukte sittert 2 timer bare på å komme opp av de kabab rullene. og har liksom ikke lyst til å gjøre det igjen

8369931[/snapback]

 

På en dag ? Lar vel seg sikkert gjøre hvis du sitter konstant hele dagen men holy crap :O Brukte 6 måneder jeg >_<

8370079[/snapback]

 

tok ca. 15 timer tenker jeg med do og spise pauser

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Tja så litt, men ser ut for at den er full av spoilers derfor tør jeg ikke se hele..

Egentlig ikke. Du får se de fleste bossene, men alt du får forklaring på hvordan de bestemte seg for lage de forskjellige monstrene.

 

Annet enn de forklarer de hvordan de har bygget opp spillet på den greske mytologi og deres oppfattning om den greske mytologien.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...