Gå til innhold

Hva er ditt favoritt-Youtube-klipp?

Melisma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Posta du det i denne tråden? Hm... Jeg kunne i hvert fall ikke finne noe når jeg søkte. Men ok.

9528771[/snapback]

kan ikke finne den så da har jeg ikke postet den allikevel da! merkelig, for han er en av mine absolutte favoritter! :) gåsehuuuud jo!! :!:

Skrevet
ååå, den posta jeg for litt sida også..  den opptredenen der er en av mine favoritter i americas got talent.. ikke rart han vant 

Liten retting: Britan got talent.

Hvis dere vil ha de feteste videoene sjekk ut: www.bestofyoutube.com

Er også som podcast på iTunes

Skrevet (endret)

"Jakten på kjærligheten" på gitar :) Takk til Adrian (Adiguitarbuddy - youtube) for at jeg fikk poste den :love:

iufC7gHlc8Y

Endret av Melisma
Skrevet (endret)

ingenting slår Palle fra klypa.. dei som ikkje har sett den, søk den fram. Palle fra Klypa ;)

CgQsPvhzW2E

nokken som kan forklare på ein forståelig måte kordan ein får filmen inn i posten?

Endret av xersess
Skrevet (endret)
nokken som kan forklare på ein forståelig måte kordan ein får filmen inn i posten?

Du tar bokstavene og tallene som er etter = tegnet i youtube URLen, og legger det mellom youtube koden.

Slik hadde det sett ut i ditt tilfelle:

[youtube]CgQsPvhzW2E[/youtube]

Tips: Hvis du trykker på 'Sitat' på en post, f.eks Melisma sin forrige post. Så vil du se hvordan det er gjort. Denne 'teknikken' er grei å bruke i framtiden hvis du oppdager noe annet lignende som du ikke viste om.

Endret av LunarPoet
Skrevet (endret)

Disse var ihverfall morsom i går natt... (humoren blir vist bare dårligere og dårligere jo senere det blir :p ). Er ihverfall de mest random klippene jeg har sett.

vIxO-QB9-WQ

4UoeT5G-30U

Ok, god humor er det jo ikke, men men....

Ellers holder jeg på å dø av Hans Bauge klippene hver gang jeg ser de :lol:

Endret av mOkk
Skrevet (endret)

Legg merke til hvor god plass sjåføren har på å komme seg ut av parkeringsplassen, men hvorfor gjøre det enkelt...

hFiNXII6dU8

Ellers har jeg veldig sans for denne damen. Utrolig vakker stemme, og stemningsfulle og melankolske låter. :love:

238QJdWvRnc

Endret av Superparanoid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...