Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Akseptabelt at gutten vil vente?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er 17 år gammel og har vært sammen med ei jente i noen dager.

 

Vi var mye med hverandre og koste før vi ble sammen også, og har utført oralsex på hverandre.

 

Vi har forsøkt å ha vaginalt samleie et par ganger, men jeg har vært nervøs, og har mistet ereksjonen litt. Tror kanskje det kan være fordi jeg ikke føler meg helt klar enda.

 

Det jeg lurer på er om det er normalt at gutten vil vente? Det er jo ofte motsatt!

Ingen av oss har gjort det før.

 

Er det greit at en gutt vil vente litt, siden vi bare har vært sammen i noen dager?

 

Vil gjerne ha svar fra jenter :)

 

 

Takker for alle svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja. Kjenner et par kristne karer som skal vente til de gifter seg. Spiller ingen rolle for meg forsåvidt, bare synes det blir på litt feil grunnlag. Det at livet blir styrt av fiksjon. Men det er en helt annen diskusjon.

8361475[/snapback]

 

Jeg er agnostiker, og har overhode ingen religiøse baktanker ved å vente

Lenke til kommentar

Er da helt greit om gutten vil vente. Selv var det jeg som sa vi skulle vente litt med den nå værende kjæresten min. Ikke pga nervøsitet eller noe sånt, men pga har sterke følelser for hun og ville vente til det ble helt serriøst..

 

Ikke vant til og si de ordene:"Kanskje vi skal ta det litt rolig". Hadde ikke trodd at min munn kom til og si de hvertfall.

 

Men det må skje når du er klar for det... ;)

Lenke til kommentar
Tja. Kjenner et par kristne karer som skal vente til de gifter seg. Spiller ingen rolle for meg forsåvidt, bare synes det blir på litt feil grunnlag. Det at livet blir styrt av fiksjon. Men det er en helt annen diskusjon.

8361475[/snapback]

Man driter seg jo litt ut hvis man finner ut at dama er håpløs i sengen etter man har giftet seg :!:

 

 

Men til trådstarter: Er ok å vente, ingen kan tvinge deg.

Lenke til kommentar

Man kan ikke gifte seg med noen uten å ha prøvd henne/han først. Sex kan både ødelegge og forbedre forholdet. Tenk hvis dama har en penis..?

 

Akkurat som når du kjøper en bil. Prøvekjør den først :)

 

Til topicstarter: Jeg synes det er meget bra av deg å vente. Selv jeg var i en situasjon der jeg og en jente rotet litt og kunne endt med litt mer enn munn.. Men jeg takket nei, og har ikke angret siden :) Jeg foreslår at du gjerne forteller dama di at du ikke føler deg helt klar enda, og evt. dere får snakket ut og gjerne du skifter mening? :)

Endret av weirdo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...